در ویدیو زیر شاهد تصاویری از واکنش ژاله صامتی به حواشی داوری او در عصر جدید خواهید بود.

حمله عجیب و شدید الحن داور عصر جدید به مردم | دفاع جانانه ژاله صامتی از داوری خودش / فیلم

به گزارش سلام نو، ژاله صامتی متولد تهران است. ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. ژاله صامتی در رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنر فارغ‌التحصیل شده و فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم دت یعنی دختر، به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، آغاز کرد و پس از آن در سال ۱۳۷۳ به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «دشت ارغوانی» به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد. ژاله صامتی از پدر و مادری ازنایی در تهران زاده شد.

نام :ژاله

نام خانوادگی :صامتی

تولد :۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در تهران

پیشه :بازیگر

سالهای فعالیت :از سال ۱۳۶۸ تاکنون

همسر :ایرج سنجری

فرزندان :دو دختر به نام های یاس و نیاز

زندگی شخصی ژاله صامتی

ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در تهران و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر می باشد.

این بانوی هنرمند یکی از بازیگران ساده و بی آلایش دنیای هنر است و پدر و مادرش اصالتا اهل ازنا در استان لرستان هستند. از خانواده ژاله صامتی اطلاعات زیادی در دسترس نیست ولی ایشان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصویر مادر خود را منتشر نموده است.

ژاله صامتی

ازدواج ژاله صامتی 

ژاله صامتی متاهل بوده و سالها قبل با آقای ایرج سنجری ازدواج کرده است،این بانوی بازیگر مراسم ازدواجش را ساده برگزار کرد و به گفته خودش برای شب مراسم عروسی آرایشگاهم نرفت.

 ایرج سنجری فرزند علی اصغر سنجری(کارگردان) متولد سال ۱۳۳۹  بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، دوبلور و مدیر دوبلاژ است.

او تحصیلکرده رشته کارگردانی از کانادا می باشد که پیش از انقلاب عضو گروه تئاتر هنری ملی بود و تجربه بازی در چند سریال قبل انقلابی را هم دارد.

 ایرج سنجری از ازدواج اول خود یک دختر و یک پسر دارد که هر دو ساکن کانادا می باشند. او و همسر دومش خانم ژاله صامتی، دو فرزند دختر به نام‌های «یاس»(متولد دهه ۷۰) و «نیاز»(متولد دهه ۸۰) دارد.

آقای سنجری در چند نمایش و فیلم و سریال از جمله سریال زیرخاکی ، نمایش برف سرخ ، تئاتر یادم تو را فراموش تجربه همبازی بودن با همسرش ژاله صامتی دارد.

این زوج هنری در فیلم سینمایی «وجه حامل» به کارگردانی بهمن کامیار نیز به عنوان زن و شوهر در مقابل یکدیگر بازی کردند.

ژاله صامتی

آغاز بازیگری ژاله صامتی در تئاتر، سینما و تلویزیون

ژاله صامتی از کودکی عاشق بازیگری بود اما با ورود به دانشگاه با کار تئاتر دانشجویی تئاتر را آغاز کرد واولین بار در سال ۶۸ با نمایش کاکاسیاه در تئاتر شهر روی صحنه رفت.

او در سال ۱۳۷۲ با فیلم دت یعنی دختر جلوی دوربین حضور یافت و بازی موفقش در این فیلم راه رابرای انتخاب بعدی اش باز کرد و یکسال بعد به عنوان بازیگر نقش اول فیلم دشت ارغوانی انتخاب شد.

اولین تجربه بازیگری ژاله صامتی در تلویزیون به سال ۱۳۷۵ و سریال یحیی و گلابتون مربوط می شود. او سال ۱۳۷۸ تجربه موفقی در «آژانس دوستی » بدست آورد و در این فیلم با فردوس کاویانی ، اصغر همت و حسین پناهی همبازی بود.

ژاله صامتی در سال ۱۳۸۰ بعد از بازی در سریال «کارگاه شمسی و دستیارش مادام» به مدت ۱۵ سال در تلویزیون حضور نیافت اما در نهایت سال ۹۶ با سریال «نفس» به قاب تلویزیون بازگشت.

ژاله صامتی

ژاله صامتی در عصر جدید

عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی  با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی است که فصل اول و فصل دوم آن پخش شده و فصل سوم آن از ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با نیمه شعبان پخش خواهد شد.

داوران برنامه در فصل‌های اول و دوم امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژادو رؤیا نونهالی بودند اما در فصل سوم تنها از داوران فصل قبل امین حیایی حضور داشته و مجید اسماعیلی ، کارن همایونفر و ژاله صامتی دوران جدید این مسابقه هستند.

ژاله صامتی در زیر خاکی

زیرخاکی سریالی  به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان است که دو فصل از آن پخش شده و  فصل سوم این سریال در نوروز و رمضان ۱۴۰۱ از شبکه یک به روی آنتن می رود.

این مجموعه تلویزیونی کمدی - تاریخی که مربوط به دهه‌های ۱۳۵۰ و ۱۳۶۰ خورشیدی است، داستان مردی به نام فریبرز باغ بیشه (پژمان جمشیدی) و همسرش (ژاله صامتی ) را به تصویر می‌کشد که به دنبال زیرخاکی می‌گردد.

در فصل اول فریبرز به‌موازات تلاشش برای یافتن گنج، ناخواسته وارد مبارزات انقلابی شده و این ماجراها پس از پیروزی انقلاب نیز ادامه پیدا می‌کند و فصل دوم در ادامه قصه فصل اول و در سال ۱۳۵۹ رقم خورد و به جنگ تحمیلی پیوند داده شد.

فصل دوم «زیرخاکی» با به اسارت رسیدن فریبرز به دست نیروهای بعثی در جبهه به پایان رسید و فصل سوم در ادامه این فصل ساخته شده است.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، پیام احمدی نیا، رامین راستاد، اکبر رحمتی، خسرو احمدی، اصغر نقی‌زاده، مریم سرمدی، مهری آل‌آقا، هومن برق‌نورد، نسرین نصرتی از بازیگران این سریال هستند. 

در بیست و یکمین دوره از جشن حافظ ژاله صامتی به عنوان بهترین بازیگر زن کمدی و پژمان جمشیدی به عنوان بهترین بازیگر مرد کمدی به خاطر بازی در فصل‌های اول و دوم سریال «زیرخاکی» انتخاب شدند.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید