به گفته سخنگو و دبیر شورای سیاست‌گذاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا در برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کاملا اجرا خواهند شد.

نمایشگاه کتاب با دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌شود

به گزارش سلام نو، ایسنا به نقل از ستاد خبری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نوشت: علی رمضانی با بیان این‌که بعد از دوسال شرایط کرونایی و بهبود شرایط براساس اعلام ستاد مقابله با کرونا، امسال علاوه‌بر نمایشگاه حضوری امکان فروش مجازی کتاب‌ها نیز برای علاقه‌مندان مهیا شده است، گفت: به‌طور کلی فضای درنظر گرفته شده برای نمایشگاه امسال در مقایسه با مساحت دوره‌های قبل، افزایش چشمگیری دارد مثلا رواق‌های جدیدی به فضاهای مسقف مصلی و رواق‌های شرقی و غربی طبقه هم‌سطح با بام مصلی به فضاهای دوره‌های قبلی اضافه شده است.

او با تاکید بر این‌که مصلی آماده است تا نمایشگاه را در فضای مسقف برگزار کنند، افزود: اگرچه تمام تلاش ما بر اجرای صحیح شیوه‌نامه‌های کرونایی است اما آن‌چه مشخص است این‌که راهروها باید عریض‌تر شوند و تعداد غرفه‌ها در فضای مسقف کمتر از گذشته شود.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران با اشاره به این‌که در شیوه‌نامه‌هایی که برای برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تدوین شده، نکات مهم برای شرایط کرونایی عنوان شده است، تصریح کرد: برای مثال ما تلاش کردیم جای‌گیری بخش‌های پربازدید در فضای نمایشگاه در کنار یکدیگر نباشد و کمیته ویژه‌ بهداشتی و نظارت بر شیوه‌نامه‌ها مستمراً وضعیت نمایشگاه را کنترل ‌کند.  

رمضانی در پایان بیان کرد: امسال در کنار نمایشگاه حضوری تمهیداتی حاصل شده است که امکان استفاده همزمان از نمایشگاه در فضای مجازی برای همه علاقه‌مندان فراهم شود.

سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت در محل مصلای امام خمینی(ره) به دو شکل حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید