به گفته فرمانده مرکز بهینه‌سازی، نوسازی و ساخت قطعات شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش، ساخت ۱۰۰ دستگاه تریلر فوق سنگین در نیروی زمینی ارتش آغاز شده است.

نیروی زمینی ارتش ساخت ۱۰۰ دستگاه تریلر فوق سنگین را کلید زد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ دوم غلامحسین سلیمانی صبح امروز (چهارشنبه - ۳۱ فرودین) در آیین رونمایی از تولیدات این مرکز که با حضور فرمانده کل ارتش برگزار شد، اظهار کرد: امروز در سایه اتکا به خودباوری و نوآوری در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، شاهد دستاوردهای این نیرو و مرکز زرهرن در به‌روزرسانی و تولید تجهیزات، با نگاه به توانمندی‌های داخل کشور هستیم.

وی افزود: در این ارتباط، مرکز زرهرن تاکنون تعداد ۲۱ دستگاه خودروی فوق سنگین تانک‌بر کیان را بازتولید و تحویل یگان‌ها کرده است و در مرحله دوم نیز تعداد ۳۰ دستگاه تریلر در مراحل مختلف بازتولید از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد را دارد که تعداد هفت دستگاه به مرحله ۱۰۰ درصد رسیده است.

سلیمانی تاکید کرد: این مرکز علاوه بر آمادگی لازم جهت تولید و بازتولید ۱۰۰ دستگاه کشنده فوق سنگین و سنگین، کار ساخت ۱۰۰ دستگاه تریلر فوق سنگین را با فراهم آوردن تمام تجهیزات و زیرساخت‌های مورد نیاز شروع کرده تا در یک بازه زمانی یک‌ساله تحویل یگان‌های عملیاتی شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید