بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس به علت نقض قوانین کرونا در پی دورهمی که به خاطر تولدش برگزار شده بود، از پارلمان این کشور عذرخواهی کرد.

عذرخواهی جانسون از پارلمان انگلیس به خاطر نقض قوانین کرونا

به گزارش سلام نو، ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز نوشت: بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس و ریشی سوناک، وزیر دارایی این کشور در حالی که پارلمان به مناسبت عید پاک در تعطیلات به سر می‌برد، جریمه شدند. قانون‌گذاران انگلیس روز پنجشنبه درخصوص اینکه آیا جانسون به خاطر اتهامات گمراه کردن پارلمان با دروغ‌های مکررش درباره تبعیت از قوانین کرونا باید تحت تحقیق قرار گیرد یا خیر، رای‌گیری خواهند کرد.

جانسون به قانون‌گذاران گفت: از این فرصت استفاده می‌کنم تا مجددا از صمیم قلب از مجلس عوام عذرخواهی کنم. به محض اینکه اخطاریه را دریافت کردم، به این خطا و این خشم اذعان کردم و تاکید داشتم که مردم حق دارند رفتار بهتری از نخست وزیرشان توقع داشته باشند. من در ابتدا متوجه نشدم که این دورهمی قوانین کرونا را نقض می‌کند.

وی افزود: من نمی‌دانستم که این دورهمی در اتاق کابینه درست پیش از نشست مهمی درباره استراتژی‌های مرتبط با کووید ۱۹ می‌تواند برابر با نقض قوانین کرونا باشد. مجددا تاکید می کنم که این اشتباه من بود و بی‌قید و شرط به خاطر این مساله عذرخواهی می‌کنم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید