با گذشت بیش از ۲ ماه از وقوع قتل دادستان اهواز از تکمیل تحقیقات در این‌باره و صدور کیفرخواست خبر می‌دهد.

آخرین جزییات پرونده جنجالی قتل و سربریدن زن اهوازی توسط شوهر / پدر غزل: خواسته‌ام قصاص است

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری، تحقیقات قضایی در پرونده جنجالی قتل و سربریدن زن جوان به‌دست شوهرش در اهواز با صدور کیفرخواست در دادسرا به پایان رسید و با ارسال پرونده به دادگاه قرار است به‌زودی عامل این جنایت هولناک محاکمه شود.

روز شنبه ۱۶بهمن ماه سال ۱۴۰۰مرد جوانی به نام سجاد همسر ۱۷ساله‌اش به نام غزل را در یکی از خیابان‌های اهواز به قتل رساند و پس از جدا کردن سر مقتول آن را مقابل مردم به نمایش گذاشت.

قاتل و مقتول دخترعمو و پسرعمو بودند و هنگام وقوع این جنایت، تعداد قابل توجهی شاهد آن نبودند اما ساعتی بعد وقتی فیلم ضبط شده از جنایت در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست شد، افراد زیادی این صحنه دلخراش را تماشا کردند و از آنچه اتفاق افتاده بود با خبر شدند.

آنطور که شواهد نشان می‌داد، این جنایت با انگیزه‌های ناموسی اتفاق افتاده و بازار گمانه زنی‌ها در این‌باره داغ بود تا اینکه چند روز بعد مادر سجاد و پدر غزل ناگفته‌های اختلافات این زوج جوان را بازگو کردند.

مادر سجاد در این‌باره گفت: غزل با وجود اینکه یک فرزند داشت حدود ۴ ماه قبل از حادثه، از خانه بیرون رفت و یک هفته بعد فهمیدیم به ترکیه رفته است. او از طریق اینستاگرام با شخصی سوری آشنا شد. این مرد به غزل ابراز علاقه و او را وابسته خودش کرده بود. به محض اینکه غزل به ترکیه رفت، این مرد او را به عقد خود در ‌آورد و زندگی جدیدی را شروع کرد. غزل که همه جوره به این مرد سوری اعتماد کرده بود کم کم شروع به ارسال عکس‌های خود با آن مرد کرد. پسرم هر روز بیشتر از دیروز کنترل خود را از دست می‌داد و نمی‌توانست بر اعصابش مسلط باشد. او در بازار کار می‌کرد و اطرافیان چپ و راست غیرت و مردانگی‌اش را تحریک می‌کردند. در محله و خیابان مستقیم و غیرمستقیم با طعنه، آبروریزی غزل را به رخ ما می‌کشیدند و بابت این مسئله بحث و دعوا کرده بودیم. همسایه‌ها کاملاً از شرایطی که اتفاق افتاده اطلاع داشتند اما به جای دلداری، احساسات پسرم را تحریک می‌کردند تا اینکه شوهرم و پدر غزل به ترکیه رفتند و او را برگرداندند.

از سوی دیگر پدر غزل که برای بازگرداندن دخترش به ایران تلاش زیادی کرده بود، جزئیات سفر پرماجرای دخترش به ترکیه را بازگو کرد و گفت: خواسته‌اش مجازات سجاد است.

او در این‌باره گفت: حدود یک هفته در کمپ‌ها و ادارات مختلف ترکیه دنبال غزل بودیم تا اینکه پلیس مرد سوری را در کمپ مرسین دستگیر کرد و ما توانستیم غزل را پیدا کنیم. دخترم به اشتباه خودش اعتراف کرد و گفت: قاچاقچیان انسان او را به ترکیه کشانده‌اند. می‌دانستیم ممکن است سجاد بلایی بر سر غزل بیاورد. به همین دلیل من او را به خانه خودم بردم اما یک روز بعد وقتی از خانه بیرون رفتم پدر سجاد به خانه مان آمد و از غزل خواست تا برای حفظ جانش همراه او به کلانتری بروند اما در میان راه سجاد جلوی ماشین‌شان را گرفت و دخترم را به قتل رساند. با اینکه سجاد برادرزاده‌ام است اما من رضایت نمی‌دهم. از سجاد شکایت کردم و خواسته‌ام قصاص است.

حالا با گذشت بیش از ۲ ماه از وقوع قتل دادستان اهواز از تکمیل تحقیقات در این‌باره و صدور کیفرخواست خبر می‌دهد.

صادق جعفری چگنی در این‌باره گفت: به‌دنبال وقوع قتل زن جوان اهوازی و انتشار تصاویری از اقدام قاتل در یکی از خیابان‌های شهر، عاملان این قتل دستگیر شدند.

او ادامه داد: با رسیدگی فوق‌العاده توسط بازپرس ویژه قتل مرکز استان، تحقیقات تکمیل و باتوجه به شکایت اولیای دم درخصوص متهمان ازحیث جنبه‌خصوصی و مطالبه قصاص و اقدامات مجرمانه دیگر متهم که باعث اخلال در نظم عمومی وجریحه دار کردن احساسات مردم شده بود، کیفرخواست صادر و برای آنها تقاضای اشد مجازات کرده و پرونده برای ادامه رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید