۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
کد خبر: 55350754

حدود ۲۲ میلیون معترض در سریلانکا که کشوری در آسیای جنوبی است، هفته‌ها در تظاهرات‌های مختلف خواهان بهبود وضع معیشتی کشورشان هستند.

یک معترض در سریلانکا کشته شد

به گزارش سلام نو، خبرگزاری صداوسیما به نقل از رویترز نوشت: در تیراندازی پلیس سریلانکا به سمت معترضان در روز سه شنبه که برای پراکنده کردن آن‌ها صورت گرفت، یک معترض کشته و شماری دیگری نیز زخمی شدند.

دولت سریلانکا در تلاش است با دریافت کمک مالی سریع از صندوق بین المللی پول، بحران اقتصادی به وجود آمده در این کشور که هر روز در حال بدتر شدن است را به نوعی از بین ببرد.

مردم در اعتراض به اوضاع اقتصادی کشورشان به خیابان‌ها آمدند و تظاهرات برگزار کردند. حدود ۲۲ میلیون معترض در سریلانکا که کشوری در آسیای جنوبی است، هفته‌ها در تظاهرات‌های مختلف خواهان بهبود وضع معیشتی کشورشان هستند. آن‌ها عصبانیت خود علیه سوءمدیریت دولت که به کمبود کالاهای ضروری و قطعی مکرر برق منجر شده را بیان کرده و دولت را مسئول سوءمدیریت در زمینه اقتصاد می‌دانند.

«میهیری پریانگانی» مدیر بیمارستان آموزشی «کگاله» Kegalle گفت در تظاهرات اخیر دستکم یک معترض کشته شده و ۱۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند. افراد زخمی شده در بیمارستان بستری شده اند و حال دو نفر از آن‌ها نیز وخیم اعلام شده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید