آیا شما هم به این مساله فکر می‌کنید که کمی بیشتر به فکر تحرک و فعالیت کودک‌تان باشید؟ برای اینکه تا حدی فرزندتان از فضای مجازی دور شود و بیشتر به سمت فعالیت جسمانی برود، چه کاری انجام داده‌اید و چه بستری را برای او فراهم کرده‌اید؟

نکاتی که درباره خرید اسکیت و اسکوتر نمی‌دانید

یکی از اقداماتی که شما می‌توانید انجام دهید تا کودک‌تان کمتر به سراغ بازی‌های اینترنتی برود، فراهم کردن سرگرمی‌های مفرحی است که برای کودک جذاب باشد و بتواند او را درگیر کند. اگر می‌توانید فعالیت‌های ورزشی را چاشنی این کار کنید و ورزشی اجتماعی و سرگرم‌کننده مانند اسکیت و اسکوتر برای او در نظر بگیرید.

اما فقط انتخاب یک فعالیت ورزشی کافی نیست و شما باید جوانب مختلف را برای این کار در نظر بگیرید. به جنبه‌های مختلف مانند قیمت اسکیت، فضای مناسب و... توجه کنید و پس از آن به خرید اسکیت و اسکوتر اقدام کنید.

اگر تاکنون خرید اسکیت و یا اسکوتر را تجربه نکرده‌اید، جای نگرانی نیست! تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا پس از آن بتوانید گامی مثبت در فعالیت فرزند دلبندتان بردارید و کمی بیش از پیش به فکر سلامتی ذهن و جسم او باشید.

 ۳نکته مهم در خرید اسکیت دخترانه

اسکیت و اسکوتر کودک را به تحرک سوق می‌دهند و همراه با هیجان بالا، اوقات خوش و مفرحی برای کودک می‌سازند. این وسایل نه‌تنها کودک را کمی از فضای اینترنت دور می‌کند بلکه تاثیر بسزایی روی آرامش، سلامت و مغز او می‌گذارد.

۱. انتخاب کفش اسکیت مناسب

لازم نیست قیمت اسکیت گران باشد و می‌توانید با هزینه‌ی مناسبی مدل خوبی را تهیه کنید. به‌طورمثال شاید اسکیت‌های ارزان‌قیمت در نگاه اول شما را وسوسه کنند، اما این اسکیت‌ها برخلاف ظاهر زیبایی که دارند، کیفیت خوبی ندارند و موجب آسیب‌دیدگی کودک می‌شوند. این اسکیت‌ها اغلب دارای ضربه‌گیر نیستند و به‌مرور آسیب‌های جبران‌نشدنی به بدن وارد می‌کنند.

 سعی کنید برای خرید اسکیت، ویژگی‌ها و مشخصه‌های مهمی را در نظر داشته باشید تا در نهایت اسکیت مناسبی تهیه کنید که فرزندتان آسیب نبیند.

۲. سایز مناسب پا را انتخاب کنید، نه بزرگ‌تر و نه کوچک‌تر

دقت کنید که برای انتخاب و خرید کفش اسکیت باید سایزبندی درستی را در نظر بگیرید. خرید اسکیت بزرگ‌تر یا کوچک‌تر، تعادل هنگام اسکیت‌سواری را بسیار سخت می‌کند و در نتیجه باعث آسیب‌دیدگی و زمین‌خوردن شما می‌شود. اگر برای خودتان و یا فرزندتان دنبال قیمت اسکیت در سایت‌ها می‌گردید، از مناسب‌بودن سایز آن اطمینان حاصل کنید.

۳. اجزای یک اسکیت خوب

کفش‌های اسکیت از اجزای مختلفی ساخته شده‌اند که هرکدام نقش پررنگی در قیمت اسکیت دارند. قسمت‌های سازنده‌ی اسکیت عبارت‌اند از: چرخ‌ها، بلبرینگ، فریم، کفش، جورابِ کفش، تسمه‌های محافظ.

· چرخ‌ها: از مهم‌ترین اجزای هر اسکیت، چرخ‌های آن هستند. کفش‌های اسکیت می‌توانند ۳ ،۴ و ۵ چرخ داشته باشند. اگر قصد خرید اسکیت برای فرزندتان را دارید و یا خودتان مبتدی هستید، اسکیت‌های ۴ و ۵ چرخ را انتخاب کنید تا تعادل بیشتری هنگام استفاده داشته باشید. جنس چرخ‌های اسکیت مناسب، از پلی‌اورتان است که بسیار نرم و منعطف هستند.

· بلبرینگ: بلبرینگ‌ها در تحمل وزن و حرکت چرخ‌ها تاثیر زیادی دارند. بهترین بلبرینگ‌ها دارای مهر تایید ABEC هستند و اگر دقت کنید این مهر را روی اسکیت می‌بینید.

· فریم: فریم‌ها از جنس آلومینیوم، فلز و کامپوزیت هستند. سعی کنید اگر در ابتدای راه هستید، اسکیتی را که ترمز دارد، تهیه کنید.

· جوراب کفش: جوراب‌های اسکیت باید دارای عرق‌گیر باشند و قابلیت شست‌وشو داشته باشند. همچنین ضخامت بالای جوراب ساق پا را از جراحات حفظ می‌کند.

· محافظ: اسکیتی را تهیه کنید که که دارای محافظ‌های سگکی باشد. البته اغلب اسکیت‌ها این محافظ‌ها را دارند و یک بندِ چسبی برای آن‌ها طراحی شده که به ایمنی بیشتر کمک می‌کند.

قیمت اسکیت

ظاهر و قیمت از مشخصه‌هایی است که نباید آن‌ها را مبنای خرید خود قرار دهید. قیمت اسکیت بر اساس نوع برند و کیفیت ساخت آن مشخص می‌شود. سعی کنید برای شروع به سراغ اسکیتی بروید که کیفیت خوبی داشته باشد و در عین حال نه ارزان باشد و نه گران.

خرید اسکیت دخترانه

اگر قصد خرید اسکیت دخترانه را دارید، فروشگاه اینترنتی لوزی یکی از بهترین فروشگاه‌های لوازم ورزشی است که برترین اسکیت‌ها را با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌کند. برای دیدن مدل‌ها و خرید اسکیت دخترانه می‌توانید به آدرس اینترنتی lozi.shop بروید.

اسکیت‌های دخترانه در رنگ‌های جذابی تولید می‌شوند و شما برای تشویق فرزندتان می‌توانید یکی از رنگ‌ها و طرح‌های دلخواه او را تهیه کنید.

بالا و پایین قیمت اسکوتر

اسکوتر یکی از ورزش‌های هیجانی است که کودکان هنگام استفاده از آن، نشاط را تجربه می‌کند. کودک با اسکوترسواری تعادل را یاد می‌گیرد و پس از آن شما تاثیرات این ورزش را در اعتماد به‌نفس او مشاهده می‌کنید. اگر دوست دارید کودک‌تان در مهارت‌های اجتماعی رشد چشمگیری داشته باشد، می‌توانید کودک را به پارک ببرید و به تیم‌های اسکوترسواری گروهی بپیوندید.

نکاتی که درباره خرید اسکیت و اسکوتر نمی‌دانید

برای خرید اسکوتر همانند اسکیت به اطلاعات خیلی جزئی نیاز ندارید و با کمی تحقیق می‌توانید بهترین اسکوتر را تهیه کنید. در حال حاضر شاید در اطراف‌تان استفاده از اسکوتر را بیشتر دیده باشید و کودکانی را ببینید که بی‌پروا و با لذتی فراوان در حال بازی هستند.

اسکوترها اغلب دارای دو، سه و یا چهار چرخ هستند که اگر قیمت اسکوتر را برای کودک خود دنبال می‌کنید، بهتر است اسکوترهای سه چرخ یا چهار چرخ تهیه کنید.

از نکات مهمی که برای خرید اسکوتر باید در نظر بگیرید، وزن آن است. توجه کنید وزن آن زیاد نباشد و فرزندتان هنگام جابه‌جایی اذیت نشود. همچنین دقت کنید که چرخ‌های ژله‌ای مناسب‌ترین انتخاب برای خرید خواهند بود.

اسکوترها در دو نوع با فرمان و بدون فرمان تولید می‌شوند که برای کودکان، مدل‌های فرمان‌دار مناسب هستند و قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. مدل‌های بدون فرمان مناسب برای بزرگسالان و نوجوانان است که به‌کمک باتری و پدال حرکت می‌کنند.

قیمت اسکوتر به چه عواملی بستگی دارد؟

شاید به‌دلیل شیطنت کودکان، به‌دنبال اسکوتر کودک ارزان باشید تا در صورت شکستن و خرابی بتوانید مدل‌های جدیدتری تهیه کنید. به‌طور کلی قیمت اسکوتر هم مانند اسکیت به برند و ویژگی‌های ساخت آن بستگی دارد. اسکوترها با توجه به طرح‌ها، چراغ‌دار بودن و کشور سازنده قیمت‌های مختلفی به خود اختصاص می‌دهند.

لوازم ایمنی برای اسکیت و اسکوتر

در استفاده از تجهیزات ورزشی چه برای خودتان و چه کودک‌تان، اول ایمنی را در نظر بگیرید. هنگام خرید اسکیت و اسکوتر لوازم ایمنی از جمله کلاه، زانوبند، مچ‌بند را هم تهیه کنید.

· کلاه ایمنی: اگر قصد خرید اسکیت و اسکوتر برای کودک‌تان را دارید، حتما کلاه را سایز سر کودک تهیه کنید. کلاه ایمنی گشاد، دید کودک را سخت می‌کند و بندها به‌خوبی زیر چانه قرار نمی‌گیرند و کارکرد محافظتی خوبی را از خود نشان نخواهند داد.

· زانوبند و مچ‌بند: این وسایل از آسیب‌های ضربه به هنگام زمین‌خوردن، می‌کاهند.

با به‌همراه داشتن این لوازم، بدونِ نگرانی و استرس ورزش کنید و از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنید. احتیاط شرط عقل است و سعی کنید همه‌ی جوانب را در نظر بگیرید.

نکاتی که درباره خرید اسکیت و اسکوتر نمی‌دانید

خرید اسکیت و اسکوتر از فروشگاه لوزی

فروشگاه اینترنتی لوزی، در زمینه‌ی فروش محصولات ورزشی از جمله اسکیت و اسکوترها از سطح مبتدی تا حرفه‌ای فعالیت می‌کند. شما می‌توانید به سایت لوزی (lozi.shop) مراجعه کنید و متناسب با نیازِ خود، یکی از آن‌ها را برای کودک دلبندتان انتخاب کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید