اگر هوس یک پیتزای بزرگ خوش طعم و خوشمزه را کرده‌اید، همین الان دست به کار شوید و از رستوران میخوش آن را بخواهید

در مجموعه رستوران‌های میخوش، حالی خوش را به خود هدیه دهید

رستوران میخوش جایی است که می‌توانید یکی از بهترین پیتزاهای تهران را در آن بخورید. غذاهای فست فود میخوش، سالاد سزار و برگرهای آن حرف ندارد.

اگر در تهران به دنیال بهترین فست فود شهر بگردید، حتما نام رستوران میخوش را خواهید شنید. چرا که مجموعه رستوران‌های میخوش در پنج شعبه پیتزا، برگر، سوخاری و کلی غذای خوشمزه را تهیه می‌کنند و اگر حضوری سری به این شعبه‌ها بزنید احتمالا در صف باید منتظر نوبت باشید.

ایستادن در صف برای رستورانی که غذای آن رنگ و لعاب خوبی دارد واقعا عذاب‌آور است. چرا که انواع مختلف غذاست که از جلوی چشمان شما رد شده و اشتهایتان را حسابی باز می‌کند.

اما چرا غذاهای رستوران‌های میخوش اینقدر طرفدار دارد و آن را از سایر رستوران‌ها متمایز کرده است؟

محیط دنج رستوران میخوش

 رستوران میخوش در پنج شعبه فرمانیه، یوسف آباد، شهرآرا، بلوار فردوس و سهروردی غذاهای خوشمزه خودس را به مشتریان ارائه می‌دهد. وقتی می‌خواهیم غذای خود را از میخوش انتخاب کنیم، مردد می‌مانیم چرا که منوی متنوعی دارد، خودمان در بین انتخاب بهترین، گیج می‌شویم. دلمان می‌خواهد آنقدر جا داشتیم که از هر نوعی که دوست داریم سفارش دهیم و همه را ته انتها بخوریم. سالاد سزار پر ملاط رستوران میخوش خیلی زبانزد است. همچنین انواع پیتزا، برگر، پاستا، ساندویچ و سوپ تخصص این رستوران است. اما در هر شعبه چه خبر است و با چه چیزی روبرو خواهیم شد؟

- رستوران میخوش بلوار فردوس شرق: اولین شعبه میخوش همین بلوار فردوس است. در مکانی شلوغ، تجاری و پرجمعیت. اتفاقا پس از مدتی غذای این شعبه مورد استقبال مشتریان قرار گرفت و سپس مدیر مجموعه تصمیم گرفت برای جلوگیری از ازدحام، شعبه‌های مختلفی را در سراسر شهر تاسیس کند. طرفداران میخوش به خوبی می‌دانند سالاد سزار خوشمزه و باکیفیت این شعبه چقدر معروف است.

- رد پای میخوش در سهروردی: مگر می‌شود نزدیک میدان پالیزی بود و لذت سالاد سزار، نان سیر، پیتزا و پاستا پنه میخوش را در سهروردی از دست داد؟ مردم این محل به هر کسی که آدرس فست فود خوشمزه و باکیفیت را از آنها بپرسد، میخوش را معرفی می‌کنند.

- رستوران میخوش اندرزگو: اگر می‌خواهید یک پیتزای خوشمزه را در رستورانی لوکس و زیبا میل کنید، رستوران میخوش در منطقه ۱ تهران را از دست ندهید. دو طبقه ساختمان میخوش همیشه شلوغ است و ممکن است منتظر خالی شدن صندلی بمانید. اما لذت خوردن مرغ سوخاری، پیتزا مخصوص میخوش و سالاد سزار این شعبه، ارزش منتظر ماندن را دارد و آن را جبران می‌کند.

- رستوران میخوش در شهرآرا: در شعبه میخوش شهرآرا نگران جای پارک ماشین خود نباشید. این شعبه در غرب تهران و روبروی پارک شهرآرا قرار دارد. بال سوخاری و پیتزای این شعبه زبانزد است.

- میخوش در یوسف آباد: لذت خوردن موغ سوخاری و پیتزای میخوش در یوسف آباد تهران با آن که شعبه کوچکی است، از دست ندهید.

در مجموعه رستوران‌های میخوش، حالی خوش را به خود هدیه دهید

رستوران میخوش راه دیگری را هم برای اینکه در دام ترافیک تهران نیفتیم، در نظر گرفته است. سفارش آنلاین غذای خوشبو به آدرس سایت www.meykhosh.ir می تواند راه حل خوبی باشد که همان غذای خوشمزه را در منزل سرو کنیم و دیگر دغدغه بیرون رفتن نداشته باشیم. در این صورت نزدیکترین شعبه به محل خودتان را انتخاب و غذای مورد علاقه تان را سفارش می‌دهید.

لیست غذاهای خوشمزه میخوش

در میخوش هر چیزی که بخواهید وجود دارد. کافی است منوی آن را چه حضوری و چه آنلاین باز کنید تا انواع غذاهای فست فودی را ببینید. مواد تشکیل هر غذا در جلوی آن نوشته شده تا آگاهانه انتخاب کنید و اگر ماده غذایی را دوست ندارید، از انتخاب خود پشیمان نشوید.

پیتزا میخوش هم به صورت تک نفره و هم به صورت خانواده سرو می شود. اما حجم سالاد سزار یک نفره آنقدر زیاد است که دو نفر می‌توانند بخورند.

- انواع پیتزا مانند: مخلوط، مخصوص، میکس، رست بیف، یونانی، مکزیکی، مارگاریتا و ...ایتالیایی و خانواده.

در مجموعه رستوران‌های میخوش، حالی خوش را به خود هدیه دهید

- خوراک‌ها: بیف ایتراگانف، فیله استیک، گریل چیز پرسی لم چاپس، فیش استیک و ...

- پاستا در طعم ها و انواع مختلف: پنه با استیک گریل، فتوچینی آلفردو، لازانیا، پاستا پستو و ...

- ساندویچ‌های گرم خوشمزه: استیک با پنیر، شانو بریان، رست بیف، گریل چیز گوشت، دوبل برگر و ...

- سوخاری: سوخاری دو تکه، اسپایسی و ...

- انواع سالاد ملل مختلف: سزار معروف، مرغ گریل، یونانی، گرین گاردن و ...

در مجموعه رستوران‌های میخوش، حالی خوش را به خود هدیه دهید

- پیش غذاهای خوشمزه: نان سیر، قارچ سوخاری، کراکت، چیکن وینگز و ...

- انواع نوشیدنی و دمنوش‌های لذیذ

اگر اهل رستوران رفتن نیستید، رستوران میخوش را به خانه بیاورید

رستوران میخوش برای رفاه همه آنهایی که از دور و ترافیک و معطلی بیزارند، سایت خود را راه‌اندازی کرده است. در این سایت ابتدا از شما سوال می‌شود کدام شعبه به منزل یا محل کارتان نزدیکتر است. سپس بهترین منوی آن را نمایش و شما سفارش می‌دهید. به همین سرعت غذای خود را انتخاب و میخوش آن را برای شما ارسال می‌کند.

در مجموعه رستوران‌های میخوش، حالی خوش را به خود هدیه دهید

مشتریان میخوش بیشتر کدام غذا را دوست دارند؟

انواع پیتزا با توجه به سلیقه مشتریان، پاستا پنه، چیکن سوخاری و سالاد سزار چهار نمونه از پرفروشترین غذاها در شعبه‌های مختلف میخوش هستند. نظر برخی از مشتریان درباره میخوش:

- رستوران زیبا، غذای لاکچری و برخورد محترمانه گارسون‌ها این رستوران را علاوه بر کیفیت، از نظر خدمات هم متمایز کرده است.

- پیتزا کالزونه و مرغ سوخاری رستوران میخوش عالیه

- هر موقع میهمان دارم به رستوران میخوش می‌رویم.

- سالاد سزار و بیف استراگانف میخوش حرف ندارد.

میخوش و غذاهای خوشمزه ای که دلبری می‌کند

میخوش به سلیقه و ذائقه ایرانی‌ها به خوبی اگاه است به همین دلیل انواع غذاهای میخوش در شعب مختلف، اینهمه طرفدار دارد. اگر تهران هستید یا قصد گردش در تهران را دارید حتما این غذای خوشمزه را از دست ندهید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید