رستوران ایتالیایی سنسو در دو وعده نهار و شام در بلوار فردوس تهران با ارائه غذاهای خوشمزه آماده سرویس دهی به مشتریان است.

از بشقاب سبزیجات خوش رنگ و لعاب تا سالاد سزار معروف در رستوران ایتالیایی سنسو!

سلام نو - سرویس گردشگری: رستوران ایتالیایی سنسو یکی از جالب‌ترین رستوران‌های تهران است. وقتی در خانه نشسته‌اید و هوس خوردن یک پیتزای خوشمزه را کرده باشید، می‌توانید روی سنسو حساب ویژه‌ای باز کنید. اگر عاشق غذاهای ایتالیایی هستید، این رستوران را پیشنهاد می‌کنیم. هر رستورانی در چند نوع غذا بهترین است و مشتریان خود را دارد. اما اگر می‌خواهید بدانید کدام یک از غذاهای سنسو مورد قبول مشتریان است تا انتها با ما باشید.

لذت تجربه شبی خاطره‌انگیز در کنار خانواده در محیطی جذاب به همراه موسیقی آرام را در سنسو می‌توان تجربه کرد.

محیط دنج رستوران سنسو، با اندکی انتظار

اینجا بلوار فردوس و محل رستوران ایتالیایی سنسو است. قبل از اینکه به سنسو بیاییم می‌توانیم اینجا را رزرو کنیم. چه برای جشن تولد و چه مهمانی‌های خاص. نهار و شام را می‌توانیم در سنسو میل کنیم. اگر بخواهیم از محیط زیبای آن استفاده کنیم، مخصوصا در پنج شنبه و جمعه، این رستوران شلوغ است و ممکن است مدتی را منتظر خالی شدن صندلی بمانیم. اما اگر حوصله ایستادن در صف نداشته باشیم، یا آنقدر دلمان غذاهای خوشمزه را بخواهد، که نتوانیم منتظر بمانیم، می‌توانیم از بیرون بر رستوران استفاده کنیم. غذاهای ایتالیایی، باربیکیو، دریایی، استیک و پیتزا در این رستوران آماده می‌شود که واقعا رنگ و بوی آن دهان آدم را آب می‌اندازد.

دو شعبه سنسو، برای جلوگیری از شلوغی زیاد، در فاصله یک کوچه از همدیگر هستند. برای مراعات بهداشتی در دوران کرونا، مواد ضدعفونی پدالی در بیرون رستوران است. رستورانی تمیز و شیک و پرسنلی که در این زمان همه ماسک بر صورت دارند از جمله توجه این رستوران به مسائل بهداشتی است.

لیست غذاهای خوشمزه سنسو با طعم بی‌نظیر آن

سنسو غذاهای ایتاالیایی متنوعی دارد. اگر سالاد و استیک را با هم سفارش دهید ابتدا سالاد و پس از مدتی غذای اصلی برای شما سرو خواهد شد. فاصله سرو پیش غذا با غذای اصلی، مناسب است.

روی میز رستوران انواع سس‌های خوشمزه وجود دارد. سنسو یک رستوران تقریبا گران و باکیفیت غذای خوب است.

فقط موقع سفارش توجه کنید که حجم غذای سنسو برای یک نفر زیاد است. این رستوران شناخته شده و شلوغ اما منظم تهران غذاهای زیر را سرو می‌کند: شما کدام غذا را انتخاب می‌کنید؟

- پیش غذا: سالاد سزار خوشمزه که عاشق آن می‌شوید، فیش اند چیپس، نان سیردار.

- پاستا: پنه با گوشت، شف، کاربنارا، اسپاگتی، فتوچینی آلفردو و ...

- ساندویچ: فیله سوخاری، استیک، همبرگر مخصوص سنسو، چیز برگر ایتالیایی، تمپورا و ...

- پیتزا: رست بیف، فیلادلفیا، مارگاریتا، تاکینو و ...

- غذای اصلی: بشقاب دریایی، فیله سوخاری سرآشپز، بشقاب سبزیجات، چیلی استیک مخصوص سنسو و...

- انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد

از بشقاب سبزیجات خوش رنگ و لهاب تا سالاد سزار معروف در رستوران ایتالیایی سنسو!

در سنسو کدام غذا بیشتر می چسبد؟

با توجه به سلیقه خود می‌توانید انواع غذا در سنسو را تجربه کنید. اما سالاد سزار، مرغ سوخاری و استیک سنسو بسیار خوشمزه و دلچسب است. انواع سس‌ها و روغن‌های روی میز سنسو، دلچسبی غذا را بیشتر می‌کند.

 به نظر می‌رسد آشپزان ماهری در سنسو مشغول فعالیت هستند که توانسته‌اند اینقدر غذای ایتالیایی را به خوبی بپزند. شاید اگر می‌توانستیم آشپزان سنسو را ببینیم، آنها را موقع طبخ غذا بسیار با قیافه جدی می‌دیدیم که  با دقت به مزه‌ها توجه می‌کنند. به دستایاران خود می گویند نه این آن مزه همیشگی نیست! توبیخ و جریمه می‌شوی چرا که کمی نمک غذا کم شده است!

اگر جای شما باشم با چند نفر از اعضای خانواده و دوستان به سنسو می رفتم و غذاهای خوشمزه آن را امتحان می کردم. مطمئنا سنسو جایی است که می‌توانید مهمان‌های خود را به آنجا دعوت کنید و از نتیجه غذای سرو شده رضایت کامل داشته باشید.

در نهایت میهمان‌های شما پس از یک گفتگو و شام جانانه، خاطره آن را با شما بازگو و در بین دوستان و آشنایانشان تعریف خواهند کرد.

مشتریان سنسو بیشتر کدام غذا را دوست دارند؟

اگر عاشق و طرفدار غذاهای ایتالیایی باشید به خوبی می‌دانید که این نوع غذاها ذائقه‌ای است و هر رستورانی ممکن است تغییراتی در سس یا ادویه استفاده شده بدهد. آنچه در ادامه آمده است نظر مشتریانی است که چندین بار از رستوران سنسو استفاده کرده‌اند:

- با اینکه استیک خور نیستم اما استیک‌های سنسو را بسیار دوست دارم. وقتی سفارش استیک مدیوم دادم، دقیقا متوجه منظور من شدند و روش طبخ خوبی داشت. من از استیک‌های سنسو راضی‌ام.

- اگر از محیط شلوغ و انتظار در صف سنسو بگذریم، سینی دریایی فوق‌العاده خوشمزه‌ای دارد. همینطور استیک، فیله سوخاری و سالاد سزار این رستوران هم عالی است.

- وجود موسیقی ملایم و فضای جذاب رستوران سنسو اشتهای ما را برای غذا خوردن باز می‌کند. رستوران ایتالیایی سنسو مرغ سوخاری و سالاد سزار خوبی دارد.

- از حق نگذریم سالاد سزار، پیتزا مخصوص سنسو و سیب زمینی سرخ شده آن همگی خوب و خوشمزه بودند. باز هم امتحان می‌کنم.

سنسو و غذاهای خوشمزه‌ای که خاطره سازی می‌کند

در رستوران سنسو می‌توانید خاطرات شیرین بسازید. وجود فضای مناسب، غذا و برخورد مناسب پرسنل این خاطره را ماندگار می‌کند. برای جلوگیری از معطلی از قبل میز خود را رزرو کنید. حتما سالاد این رستوران مخصوصا سالاد سزار آن را امتحان کنید. واقعا حس خوب را در این رستوران با غذاهای خوشمزه تجربه کنید. برنامه ریزی و زمان‌بندی سرو غذا، خوب است. حجم غذا مخصوصا سالاد آن زیاد است.

از بشقاب سبزیجات خوش رنگ و لهاب تا سالاد سزار معروف در رستوران ایتالیایی سنسو!

اگر سنسو را بشناسید، سالن اول سنسو در بلوار فردوسی تا سالن سوم در نیاوران، سالاد سزار و مرغ سوخاری عالی ارائه می‌دهند. حتی در فصل گرم سال سنسو بیرون از محوطه هم میز پذیرایی دارد. از بشقاب سبزیجات خوش نقش و نگار سنسو تا استیک‌های خوشمزه تنها چند قدم فاصله دارید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید