اگر اهل غذاهای کاملا ایرانی در تهران باشید گزینه پیشنهادی اول و آخر ما رستوران طهرونچی است.

در کافه رستوران طهرونچی مواظب انگشتان دستانت باش!

سلام نو - سرویس گردشگری: اگر اهل غذاهای لذید و دلپذیر ایرانی هستید بهترین تجربه رستوران طهرونچی است. رستورانی که علاوه بر تضمین کیفیت و مزه غذا، محیط دلنشینی داشته و برای تفریح مجردی، دو نفره، خانوادگی و حتی مهمانی‌های کوچک و بزرگ مناسب است. اگر می‌خواهید همه چیز را درباره کافه رستوران طهرونچی بدانید، حتما حتما سایر مطالب را بخوانید.

محیط دنج رستوران طهرونچی

یکی از عواملی که باعث می‌شود افراد زیادی رستوران طهرونچی را انتخاب کنند، قبل از سرو غذا، محیط دلنشین، گرم و سنتی- مدرن این رستوران است.

اهمیت مدیر رستوران به دقیق‌ترین چیدمان، دلنشینی این محیط را چندین برابر کرده است. وجود ارسی‌ها و پنج دری‌های کار شده در محیط رستوران، فضای سنتی آن، بیننده را مسحور خود می‌کند. احساس بودن در مکان‌های قدیمی کنار پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها با وجود شیشه‌های رنگارنگ، حال هر کسی را دگرگون می‌کند. حتی اگر میل به غذاخوردن هم نداشته باشید، با دیدن محیط زیبا، پر از گیاه و زنده رستوران طهرونچی، جان دوباره‌ای می‌گیرید.

مکان برای قرارهای دنج دونفره، میزبانی میهمانی‌های بزرگ و قرارهای دوستانه، لذت استفاده از این رستوران را چندین برابر کرده است. از شاه نشین مجلل استفاده می‌کنید یا از رواق‌های رستوران طهرونچی؟ نکند قصد استفاده از قلیان دارید؟ جای شما درون بالکن باصفای طهرونچی است. این فضا برای استفاده شخصی شماست تا هم به خواسته دلتان برسید و هم بوی قلیان در فضای دلپذیر درونی دیگران را اذیت نکند.

میزها و چیدمان آراسته، استفاده از ظروف خاص مثل بشقاب‌های گل قرمزی، استکان کمرباریک، دستمال‌هایی با نوشته یک بیت شعر، همه و همه طهرونچی را باصفا کرده است.

نکته مهمی که طهرونچی به آن توجه کرده است، فاصله بین چیدمان میزهاست. در فضای بزرگ رستوران فاصله‌گذاری میزها بسیار مناسب است که هم مشتریان در شرایط کرونا آسوده خاطر باشند و هم سر و صدا باعث آزار دیگران نباشد.

از دیگر توجهات کافه رستوران طهرونچی، استفاده از سرویس بهداشتی مدرن ان است. شیر آب، درب سطل زباله، مایع دستشویی و ... همه دارای دوربین چشمی و سنسور هستند و بدون هیچگونه تماسی می‌توان از آنها استفاده کرد.

لیست غذاهای خوشمزه طهرونچی

در طهرونچی می‌توانید صبحانه، نهار و شام ایرانی سفارش دهید. هم رستوران و هم نوشیدنی‌های گرم و سرد کافه، نیاز شما را برآورده خواهد کرد.

در رستوران طهرونچی منوی کافه و رستوران در دسترستان است. علاوه بر اینکه اسم غذا و قیمت به روز آن را می‌بینید، مواد تشکیل دهنده آن هم نوشته شده تا متوجه شوید باب میلتان است یا نه.

غذاهایی مثل آلبالو پلو، کلم پلو، مرغ ترش، کوفته تبریزی، دیزی ، غذاهای دریایی و سینی سبزیجات گرفته تا انواع کباب و استیک را می‌توانید سفارش دهید.

باغوش و تبوله و میزاقاسمی هم برای شروع خوب است. از طرفی قهوه اسپرسو و شکلات گرم، یا لیموناد و توت فرنگی ترش و انواع دمنوش و میان وعده‎های خوشمزه را می‌توانید به همراه غذا و یا به تنهایی در طهرونچی سفارش دهید. انواع ساندویچ‌های گرم و سرد هم که نگو و نپرس. اما پیشنهاد ما این است که اگر به کافه رستوران طهرونچی می‌روید حتما از غذاهای ایرانی سنتی استفاده کنید.

در کافه رستوران طهرونچی مواظب انگشتان دستانت باش!

نمای کلی طهرونچی از دور و نزدیک

شاید اولین گزینه‌ای که به نظر رسد این است که مکان رستوران طهرونچی کجاست. اصلا به شما نزدیک است؟ فکر می‌کنید رفتن به رستوران طهرونچی چقدر ارزش رفتن و رانندگی دارد؟

کافه رستوران طهرونچی در خیابان میرداماد تهران قرار گرفته است. پس از مجتمع تجاری پایتخت، داخل کوچه دفینه یک رستوران شیک و البته با نمای سنتی خواهید دید. موقعیت مکانی طهرونچی دسترسی به آن را آسان کرده است. می‌توانید با ماشین شخصی به آنجا روید یا با وسیله نقلیه عمومی. اگر با بی آر تی به رستوران طهرونچی می‌روید، ایستگاه ولیعصر بهترین و نزدیک‌ترین مکان به آنجاست. با مترو هم فقط یک کورس تاکسی لازم است که به کوچه دفینه برسید. اما به نظر من ارزش امتحان کردن غذاهای خوشمزه در محیطی زیبا، بیش از اینها می‌ارزد.

در کافه رستوران طهرونچی مواظب انگشتان دستانت باش!

اگر نمی‌خواهید رستوران بروید، طهرونچی را به خانه بیاورید

طهرونچی فقط کافه و رستورانی نیست که بروید و آنجا غذا میل کنید. بلکه این غذاهای خوشمزه را می‌توانید آنلاین سفارش دهید تا گرم و خوشمزه و در بسته‌بندی با آرم طهرونچی به صورت مناسب ئ در کمترین زمان ممکن، به دست شما برسد. این هم یک راه حل سریع برای کسانی که می‌خواهند اول از کیفیت غذای طهرونچی مطمئن شوند و سپس به صورت حضوری از محیط گرم آنجا استفاده کنند.

مشتریان طهرونچی بیشتر کدام غذا را دوست دارند؟

مشتریان کافه و رستوران طهرونچی همیشه نظرات خوب و سازنده‌شان رو به پرسنل محترم رستوران می‌گویند و مدیریت حتما به انها جامه عمل می‌پوشاند. همین بازخوردها باعث شده است تا درمورد کیفیت غذای طهرونچی بگویند:

- میرزا قاسمی و بورانی بادمجان این رستوران را حتما سرو کنید.

- من غذای دریایی سفارش دادم و چون عاشق این نوع غذا هستم نسبت به طعم و مزه آن خیلی حساس هستم. غذای دریایی طهرونچی و استفاده مناسب از ادویه‌هایش حرف نداشت.

- شینسل مرغ به کنار، من از دورچین و سس مخصوص طهرونچی خیلی خوشحال شدم.

- جدا بودن محل قلیان با فضای داخلی بسیار مناسب بود.

- ماهیچه پلوی طهرونچی عطر و طعم بی‌نظیری دارد. یاد دستپخت مادربزرگم افتادم و خاطره او برایم زنده شد.

- شربت‌های خوشمزه به همراه دیزاین قشنگش واقعا معرکه است.

- فسنجان غلیظ و خوشمزه پنج شنبه‌های طهرونچی را از دست ندهید.

در کافه رستوران طهرونچی مواظب انگشتان دستانت باش!

طهرونچی انتخاب غذای اصیل ایرانی

رستوران طهرونچی با ارائه غذاهای ایرانی و سنتی و محیط گرم و دلنشینش می‌تواند انتخاب خوبی برای پذیرایی دو یا چند نفره شما باشد. اجرای موسیقی زنده، سرو قلیان به دور از محیط رستوران، بالکن دنج و فضای زنده موجود، وجود انواع غذاها برای انواع زائقه ها و همچنین کافه طهرونچی، خاطره‌ای خوش در ذهنتان بر جای می‌گذارد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید