اجساد ملوانان این ناوهواپیمابر آمریکایی در ۹ و ۱۰ آوریل، ۲۰ و ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در حالی پیدا شد که یکی از نفرات کشته شده در داخل ناو و دو نفر دیگر خارج از پایگاه متعلق به این ناوهواپیمابر پیدا شدند.

کشف ۳ جسد در ناو هواپیمابر آمریکا تنها در یک هفته / راز این مرگ‌های مشکوک چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، شبکه خبری سی ان ان با انتشار این خبر افزود: نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد تنها کمتر از یک هفته اجساد سه ملوان نیروی دریایی متعلق به  ناو هواپیمابر یو. اس. اس جورج واشنگتن پیدا شده و بخش تحقیقات نیروی دریایی آمریکا و مقامات محلی سرگرم بررسی وقوع این حادثه هستند.

بنابراین گزارش، اجساد ملوانان این ناوهواپیمابر آمریکایی در ۹ و ۱۰ آوریل، ۲۰ و ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ درحالی پیدا شد که یکی از نفرات کشته شده در داخل ناو و دو نفر دیگر خارج از پایگاه متعلق به این ناوهواپیمابر پیدا شدند.

«ریان مامسن» (Cmdr. Reann Mommsen) سخنگوی این ناوهواپیمابر درباره وقوع این مرگ های مشکوک اعلام کرد: درحالی که تحقیقات پیرامون این حوادث درجریان است اما نشانه های اولیه حاکی از این نیست که ارتباطی به این مرگ ها وجود داشته باشد.

سی ان ان در ادامه گزارش داد: مقامات نیروی دریایی آمریکا اشاره ای به علت مرگ سه نیروی این ناوهواپیمابر نکردند اما به فوریت یک تیم مجرب روانپزشکی به این کشتی اعزام شد، این تیم ویژه در مواردی که حوادث مرگ و خودکشی در بین پرسنل و نیروهای نظامی آمریکایی رخ می دهد برای بررسی وضعیت ذهنی و روحی افراد وارد عمل می شوند.

بنابراین گزارش ناوهواپیمابر جورج واشنگتن یک ناو هواپیمابر کلاس نیمیتز با موتور هسته ای است؛ این ناو  تاکنون به مدت پنج سال (از اوت ۲۰۱۷میلادی) است که به منظور تعمیرات، جایگزینی سوخت هسته ای و بازسازی مجدد، در «نیوپورت نیوز» ایالت ویرجینیا واقع در شرق آمریکا، پهلو گرفته است.

نیروی دریایی آمریکا، ناوهواپیمابر جورج واشنگتن را در  جولای ۱۹۹۲ میلادی  (تیر ۱۳۷۱) به خدمت گرفت.

این ناو به طول بیش از ۳۳۰ متر درازا و حداکثر پهنای ۷۶متر، قابلیت حمل ۹۰ فروند جنگده و بالگرد را دارد، خدمه این ناو بالغ بر شش هزار نفر می باشد.

این ناوهواپیمابر آمریکایی در اواخر فوریه ۲۰۰۴ میلادی (اواسط اسفند ۱۳۸۲) وارد خلیج فارس شده بود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید