این روزها اخبار نقل و انتقالات و بحث بازگشت چند بازیکن استقلال، پیرامون این باشگاه زیاد به گوش می‌رسد.

لو رفتن لیست خریدهای نقل و انتقالاتی فصل جدید استقلال!

به گزارش سلام نو، در چند روز گذشته رسانه‌ها و فضای مجازی از خبر بازگشت کاوه رضایی و مهدی قایدی به استقلال پر شد! این خبر درحالی منتشر شد که از باشگاه به گوش می‌رسد فرهاد مجیدی تا به این لحظه هیچ لیستی به مدیریت باشگاه تحویل نداده است و تمام تمرکزش را روی قهرمانی گذاشته است.

یکی از گزینه هایی که برای برگشت به استقلال مطرح شد، کاوه رضایی بود. نام بازیکن سابق آبی پوشان درحالی بر سر زبان ها افتاد که در چند وقت اخیر عملکرد خوبی از خود نشان نداده است. البته ناگفته نماند که با نزدیک شدن به هر فصل نقل و انتقالاتی، شایعه پیوستن کاوه رضایی به استقلال مطرح می شود!

دومین گزینه‌ای که بازگشت وی بسیار دور از واقعیت به نظر می‌رسد، مهدی قایدی می‌باشد. مهدی قایدی با آمادگی کامل از استقلال جدا شد اما دوران بدی در تیم عربی داشت و در نهایت و همانطور که می‌بینیم، بیشتر بازی‌ها را از روی نیمکت و یا حتی از روی سکو دنبال می‌کند و در سال منتهی به جام جهانی، شانس حضور را از دست داده است و برخلاف دوره گذشته به جام جهانی دعوت نشده است!

شایعات حاکی از این است که این بازیکن به استقلال بازمی‌گردد اما به نظر نمی‌رسد این اتفاق بیفتد. علاوه بر اینکه مهدی قایدی با الشباب الاهلی قرارداد دارد، بخش مهمی از زندگی خانوادگی وی در دبی شکل گرفته است و بعید به نظر می‌رسد بتواند به ایران بازگردد.

احتمال دارد مهدی قایدی در فکر پیوستن به تیم عربی دیگری باشد. با تمام این تفاسیر، پیوستن وی به استقلال بسیار دور از ذهن می‌باشد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید