تنبیه‌بدنی دانش‌آموز در جریان درگیری ۲ دانش‌آموز در کلاس درس و هنگام تدریس دبیر مربوطه صورت‌ گرفته و یکی از دانش‌آموزان به صورت مخفیانه نسبت به فیلم‌برداری و انتشار آن در فضای مجازی اقدام کرده است.

دانش‌آموز گیلانی توسط معلم کتک خورد

به گزارش سلام نو به نقل از عصر ایران، مدیر آموزش و پرورش آستارا گیلان گفت: پرونده دبیر دبیرستان دوره اول سنایی روستای سیبلی که دانش‌آموزی را تنبیه بدنی کرده بود، جهت رسیدگی و صدور حکم، به هیئت تخلفات آموزش و پرورش استان گیلان ارجاع شد.

گزارش ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش آستارا، تنبیه بدنی دانش آموز از سوی یکی از دبیران دبیرستان دوره اول مدرسه سنایی سیبلی، ساعت ۱۳ امروز روی داده و فیلم آن در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش آستارا در این رابطه به روابط عمومی این اداره گفته است که معاونین، بازرسی و حراست آموزش و پرورش، بلافاصله پس از اطلاع از حادثه با حضور در محل نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند.

به‌گفته وی تنبیه‌بدنی دانش‌آموز در جریان درگیری ۲ دانش‌آموز در کلاس درس و هنگام تدریس دبیر مربوطه صورت‌ گرفته و یکی از دانش‌آموزان به صورت مخفیانه نسبت به فیلم‌برداری و انتشار آن در فضای مجازی اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه طبق بررسی‌های صورت‌ گرفته، پس از درگیری ۲ دانش‌آموز با یکدیگر، موضوع با وساطت مدیر مدرسه و معلم حل و فصل شده بود، افزود:‌ متأسفانه پس از دقایقی، بار دیگر این دانش‌آموزان با یکدیگر درگیر شده اند و این امر سبب عصبانیت معلم و تنبیه‌ بدنی یکی از دانش‌ آموزان شده است.

موسوی ادامه داد: طبق آیین‌نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه‌ بدنی دانش‌آموزان از سوی عوامل اجرایی و آموزشی مدارس ممنوع است و در این رابطه نیز، علاوه‌ بر صدور توصیه‌ نامه برای دبیر خاطی، پرونده او جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به هیئت‌تخلفات آموزش و پرورش استان گیلان ارجاع داده شد.

مدیر آموزش و پرورش آستارا علاوه بر تأکید به حفظ کرامت انسانی دانش‌آموزان در مدارس خاطر نشان کرد: حفظ کرامت انسانی ارتباط مستقیم با سلامت روان دانش‌آموزان دارد و این امر باید از سوی عوامل اجرایی و آموزشی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی علاوه بر عذرخواهی از مردم فهیم شهرستان آستارا گفت: با نظارت مستمر و جدی بازرسان آموزش و پرورش، دیگر شاهد این‌گونه وقایع ناخوشایند در مدارس نخواهیم بود و از فعالان فضای مجازی نیز انتظار داریم جهت حفظ حرمت خانواده‌ها از بازنشر فیلم تنبیه دانش آموز در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حمید کلباسی IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    1 2
    قتل یک دانش آموز به دست همکلاسی اش و کتک زدن وحشیانه یک معلم روانی به دانش آموز نوجوانش از عواقب باز کردن نسنجیده مدارس است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید