قیمت سایپایی ها امروز با رشد ۲ تا سه میلیونی در بازار عرضه شدند تا روند افرایش قیمت محصولات این شرکت ادامه داشته باشد.

قیمت تیبا صندوق دار به ۲۰۰ میلیون تومان نزدیک شد +جدول

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادنیوز؛ رشد قیمت سایپایی ها در بازار در حالی رقم خورده که امروز دلار ۲۵۰ تومان نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشت و تصور می شد با این ریزش، قیمت خودرو در بازار کاهش یابد تصوری که ارزیابی بازار نشان از رد شد. براساس ارزیابی بازار امروز «کوییک R»، «کوییک معمولی» و «تیبا صندوقدار» در بازار رشد ۲ تا سه میلیون داشتند.

نوسان قیمتی در بازار خودرو در حالی هر روز قیمت خودرو را به یک سمت می برد که به گفته فعالان بازار خودرو، هنوز خریداران با بازار خودرو آشتی نکرده اند، در این خصوص فعالان بازار خودرو به این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

از سوی دیگر با ارزیابی بازار می توان گفت امروز «شاهین» در بازار ۳۵۶ میلیون تومان قیمت گذاری شد تغییر قیمتی نداشت.  براین اساس «کوییک R» رشدی ۲ میلیونی در بازار را تجربه کرد و ۲۱۸ میلیون تومانی در بازار دست به دست شد. از سوی دیگر «کوییک معمولی» هم امروز با افزایش ۲ میلیونی در بازار  ۲۰۹ میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر براساس ارزیابی بازار خودرو امروز «تیبا ۲ معمولی» هم امروز ۲۰۹ میلیون تومان به فروش رفت و تغییر قیمت نداشت. «تیبا صندوقدار» هم در بازار  رشد ۳ میلیونی را تجربه کرد و ۱۹۸ میلیونی شد.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» در بازار بدون تغییر ۲۰۴ میلیون تومان به فروش رسید.

سایپا 29

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    0 0
    دولت انقلابی+مجلس انقلابی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید