۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
کد خبر: 55350201

بد نیست بدانید که برخی مسافران، حداقل سالی ۲ بار به کیش سفر می‌کنند تا وسایل آرایشی و بهداشتی شخصی و منزل خود را تا مدت طولانی تهیه کنند. این اقلام کیفیت بسیار مناسبی دارند و از نظر قیمتی با اجناس داخلی تفاوت چندانی ندارند. پس می‌توانید انواع آن‌ها را برای خود و سایر دوستان تهیه کنید.

از کیش چی بخریم

اگر زمان خرید بلیط کیش به تهران علی بابا شما فرا رسیده و هنوز نتوانستید خرید خوبی از کیش داشته باشید، در این مقاله با ما همراه شوید تا به شما بگوییم که از کیش چه چیزهایی باید بخرید. کیش دارای مراکز خرید بسیاری است. در این جزیره می‌توانید انواع و اقسام کالاهای مختلف را تهیه کنید. برای آنکه دچار سردرگمی نشوید، در این مقاله بهترین اقلامی که می‌توانید از کیش تهیه کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع پوشاک برند

جزیره کیش یک منطقه آزاد تجاری به حساب می‌آید. به همین خاطر اقلام مختلف از جمله پوشاک برند خارجی بدون پرداخت گمرکی وارد کشور می‌شود. در کیش می‌توانید شاهد حضور انواع پوشاک هندی، بنگلادشی و اماراتی باشید. برخی انواع پوشاک نیز به‌صورت اوتلت از کشورهای اروپایی به بازار ایران راه پیدا کرده‌اند.

بعضی دیگر نیز به‌صورت ته لنجی وارد کیش شده‌اند. خلاصه که پوشاک در کیش دارای کیفیت بسیار مناسب و قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه است. برای خرید اجناس ارزان می‌توانید به مراکز خریدی همانند پانیذ بروید. در عین حال مراکز خریدی همانند پردیس، انواع اجناس اورجینال و گران‌قیمت در عین حال باکیفیت را ارائه می‌دهند.

عطر و ادکلن

عطر و ادکلن از جمله اقلامی هستند که در کیش بهتر است حتماً تهیه کنید. متأسفانه در شهرهای مختلف کشور، حتی تهران، عطرهای فیک و تقلبی بسیاری وجود دارد. این در حالی است که داخل کیش، عطر و ادکلن از کشورهایی همانند امارات وارد می‌شود. برخی عطرها برند هستند و برخی دیگر توسط امارات تولید می‌شوند. جالب است بدانید که حتی عطرهای اماراتی نیز کیفیت بسیار عالی و بی‌نظیری دارند. در عین حال این عطرها بسیار مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی هستند. پس اگر عاشق عطرهایی با ماندگاری عالی هستید، می‌توانید انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب در کیش تهیه کنید.

از کیش چی بخریم

عینک آفتابی

عینک آفتابی نیز جزو اقلامی است که انواع تقلبی بسیاری دارد. در کیش انواع مغازه‌های فروش عینک‌های آفتابی برند وجود دارند. البته همان طور که می‌توانید تصور کنید، برای خرید عینک‌های آفتابی برند، باید به مراکز خرید معتبر همانند مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ مراجعه کنید.

در بازارهای دیگر، برندهای متفرقه، اما خارجی عینک آفتابی نیز پیدا می‌شود. حتی مدل‌های متفرقه نیز خارجی هستند و کیفیت آن‌ها از برندهای فیک چینی بهتر است. همچنین به‌خاطر آفتاب مستقیم جزیره باید بدانید که خود ساکنین کیش نیز همیشه به‌دنبال عینک‌های آفتابی عالی هستند. به این ترتیب می‌توانید بهترین عینک آفتابی را در جزیره کیش تهیه کنید. پس پیش از آنکه زمان پرواز بلیط کیش به تهران شما فرا برسد، چند عینک آفتابی خوب برای خود و عزیزانتان بخرید.

کفش‌های برند

در برخی مراکز خرید کیش که سرک بکشید، می‌توانید شاهد نمایندگی برندهای کفش و کتانی بسیار معتبر همانند کترپیلار، اسکیچرز و ... باشید. این نمایندگی‌ها دارای اجناس بسیار گران‌قیمت، اما اورجینال و اصلی هستند. اگر به‌دنبال این فروشگاه‌ها هستید، باید یک راست به مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ بروید. در عین حال باید بدانید که انواع کتانی ورزشی ویتنام بسیار باکیفیت نیز در جزیره کیش وجود دارد. برای خرید این نوع کتانی می‌توانید به مراکز خریدی همانند مرکز خرید مرجان بروید.

چمدان

در جزیره کیش نمایندگی بسیاری از چمدان‌های بسیار حرفه‌ای نیز وجود دارد. اگر احساس می‌کنید که چمدانتان قدیمی شده است و می‌خواهید پیش از سفر به کیش برای خود چمدان بخرید، دست نگه دارید. با چمدان قدیمی خود به کیش بیایید و در کیش یک چمدان برند و باکیفیت جدید بخرید. سپس چمدان‌های خود را دور بیاندازید و با چمدان‌های جدید خود به خانه بازگردید! البته باید بدانید که چمدان‌های برند قیمت بسیار گرانی می‌توانند داشته باشند؛ اما در عین حال بسیار بادوام و باکیفیت هستند.

انواع ماهی و میگو

صیادی هنوز هم یکی از مشاغل سنتی کیش است. پس می‌توانید سری به بازار ماهی کیش بزنید و انواع ماهی و میگو تازه را برای خود و دوستان تهیه کنید.

انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی

در برخی مراکز خرید می‌توانید شاهد فروشگاه‌هایی باشید که به‌صورت تخصصی فقط انواع شوینده، لوازم آرایشی و بهداشتی، خوشبوکننده و ... عرضه می‌کنند. این محصولات همگی اصلی و برند هستند. البته برای خرید بهتر و با اطمینان بیشتر،  بهتر است به مراکز خرید معتبر کیش سر بزنید.

از کیش چی بخریم

بد نیست بدانید که برخی مسافران، حداقل سالی ۲ بار به کیش سفر می‌کنند تا وسایل آرایشی و بهداشتی شخصی و منزل خود را تا مدت طولانی تهیه کنند. این اقلام کیفیت بسیار مناسبی دارند و از نظر قیمتی با اجناس داخلی تفاوت چندانی ندارند. پس می‌توانید انواع آن‌ها را برای خود و سایر دوستان تهیه کنید.

انواع خوراکی خارجی

همه ما عاشق نوتلا هستیم؛ اما اگر اصل آن گیرمان بیاید! در کیش انواع خوراکی باکیفیت خارجی وارد می‌شود. مغازه‌های شکلات و قهوه بسیاری در کیش حضور دارند. همه آن‌ها انواع و اقسام خوراکی بسیار باکیفیت را عرضه می‌کنند. از انواع سس خارجی تا ترشی انبه امارات، قهوه‌های اصل آلمانی و شکلات‌های ایتالیایی، خلاصه هرچه که تصور کنید در این مغازه‌ها پیدا می‌شود. اگر خسته شدید، می‌توانید یک انرژی‌زا بسیار عالی بگیرید تا برای ادامه خرید انرژی داشته باشید! به نظر شما بهترین خرید در کیش چیست؟

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید