اگر او این هدیه را دوست داشته باشد، آن را در لانه قرار می‌دهد و آن دو به ساختن تپه سنگریزه کوچک خود برای آماده شدن برای تخم‌ها ادامه می‌دهند.

روش‌های بامزه ابراز عشق حیوانات / عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: اوایل ۱۵۰ میلیون کارت روز ولنتاین هر سال رد و بدل می‌شد، اما اگر به جای انگشتان، باله دارید، نوشتن یادداشت‌های عاشقانه یک گزینه نیست. بنابراین، یک موجود دریایی چه کاری باید انجام دهد؟

در حالی که ما مشغول خرید شکلات، گل و خرس‌های پشمالو برای افراد خاص زندگیمان هستیم، حیوانات دریایی مورد علاقه ما به روش‌های بسیار منحصر به فردی عشق را زنده نگه می‌دارند. این حیوانات از دادن سنگ (و نه از نوع درخشان) به یکدیگر تا خواندن آهنگ‌های صمیمانه، ثابت می‌کنند که راه‌های زیادی برای خواستگاری وجود دارد.

پیشنهاد سنگریزه

روش‌های بامزه ابراز عشق حیوانات / عکس

پنگوئن‌ها، با ظاهر سیاه و سفید خود، همیشه به نظر می‌رسد که آماده هستند تا خانم‌ها را تحت تاثیر قرار دهند. اما برای پنگوئن‌های آدلی و جنتو، آن‌ها همچنین به سنگریزه‌ای عالی برای بستن عهد دوستی اکتفا می‌کنند. این پنگوئن‌ها در سواحل صخره‌ای زندگی می‌کنند و به این سنگ‌های کوچک جایزه می‌دهند تا در فصل جفت‌گیری لانه‌شان را بسازند. در دوران نامزدی، یک پنگوئن نر صاف‌ترین سنگریزه را برای هدیه دادن به یک ماده پیدا می‌کند. اگر او این هدیه را دوست داشته باشد، آن را در لانه قرار می‌دهد و آن دو به ساختن تپه سنگریزه کوچک خود برای آماده شدن برای تخم‌ها ادامه می‌دهند. البته، "حسادت سنگریزه" برای برخی از پنگوئن‌های نر که به تنهایی نمی‌توانند سنگ مناسب را پیدا کنند، مشکل‌ساز است. در عوض، آن‌ها سنگریزه‌های زیبا را از پنگوئن دیگری می‌دزدند و آن‌ها را به عنوان مال خود به گرو می‌گذارند.

آهنگ

برای برخی از گونه‌های نهنگ، آهنگ‌ها ژست عاشقانه انتخابی آنهاست. نهنگ‌ها برای برقراری ارتباط در آب به شدت به صدا متکی هستند و زمانی که فصل جفت‌گیری فرا می‌رسد، نهنگ‌های گوژپشت نر آهنگ‌های عاشقانه‌ای را برای جذب ماده به صدا در می‌آورند. برخی تحقیقات حتی نشان می‌دهد که مردان شروع به بافتن نوع پیچیده در آهنگ‌ها می‌کنند تا اطلاعات بیشتری را به همسر احتمالی منتقل کنند. اما، همیشه مردان دیگری وجود دارند که آماده تقلید از سبک‌های آهنگ موفق هستند تا بر علاقه‌مندان خود پیروز شوند.

دست گرفتن برای نزدیک ماندن

روش‌های بامزه ابراز عشق حیوانات / عکس

سمورهای دریایی زمانی که به چرت عمیق نیاز دارند به پشت دراز می‌کشند، اما وضعیت مستعد آن‌ها نیز بهانه‌ای عالی برای نگه داشتن پنجه‌ها با سمور مهم خود ایجاد می‌کند. سمورهای دریایی یا به یکدیگر می‌چسبند، یا خود را در کلپ می‌پیچند تا هنگام استراحت در دریا از هم جدا نشوند. اما، وقتی نوبت به فصل جفت‌گیری می‌شود، همه چیز دل و گل سرخ نیست. سمورهای دریایی چندجنسه هستند، به این معنی که یک نر می‌تواند با چند ماده جفت شود. این معمولا منجر به رقابت شدید بین نرها برای فرود آوردن یک ماده می‌شود.

قرض دادن یک کیسه مفید

روش‌های بامزه ابراز عشق حیوانات / عکس

تولید مثل برای اسب دریایی یک رقص ظریف است که در آن مردان و زنان به طور کامل در هماهنگی با یکدیگر همکاری می‌کنند. مطالعات نشان داده‌اند که زوج‌های دریایی چند ساعت را به سمت یکدیگر حرکت می‌کنند تا جنبش‌های یکدیگر را آینه کنند. دو شریک قدیمی‌تر با هم هستند، پس از جفت گیری، نر آماده می‌شود تا آنچه را که بسیاری از حیوانات، قادر به انجام آن هستند، برای ماده آماده کند. نرها حدود ۴۵ روز ۱۵۰۰ تخم مرغ خود را حمل می‌کنند و ماده‌ها را ترک می‌کنند تا زمانی که نوزادان آماده باشند تا متولد شوند.

ماهی آنگل فرانسوی

روش‌های بامزه ابراز عشق حیوانات / عکس

ماهی آنگل فرانسوی یکپارچه به ندرت بدون یکدیگر هستند: در واقع، آنها تقریبا همیشه در کنار جفت خود دیده می‌شوند. با هم، آنها باید به طور مشترک از قلمرو تغذیه خود از دیگر ماهی‌های گرسنه دفاع کنند، نشان می‌دهد که کار گروهی کمک می‌کند تا اوراق قرضه قوی‌تر را با یکی از عزیزان خود بسازند. اگر آنها به طور اتفاقی از هم جدا شوند، پیوند آنها شامل رفتار شناخته شده به عنوان چرخ فلک، چرخاندن در اطراف یکدیگر به عنوان یک نوع تبریک است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید