مردم همیشه به این مکان می‌آیند و ترجیح می‌دهند در آب شیرین و طبیعی آن حمام کنند. پاموکاله یک کلمه ترکی است که به معنای "قلعه‌ای از پنبه" است.

حمام در آب‌های طبیعی با سفر به پاموکاله ترکیه!

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: پاموکاله شهری است که در بخش غربی ترکیه قرار دارد. این شهر را شهر مواد معدنی می‌نامند، زیرا در سواحل این شهر مواد معدنی زیادی از جریان آب باقی مانده است. این مکان که به عنوان آبگرم طبیعی نامیده می‌شود، گردشگری را به عنوان یکی از صنایع اصلی خود دارد. مردم همیشه به این مکان می‌آیند و ترجیح می‌دهند در آب شیرین و طبیعی آن حمام کنند. پاموکاله یک کلمه ترکی است که به معنای "قلعه‌ای از پنبه" است. این منطقه به عنوان میراث جهانی اعلام شده است و شما نمی‌توانید هتل‌های کاملی را در این منطقه پیدا کنید. با این حال، این مکان دارای منظره دیدنی زیبایی است و دوستداران طبیعت باید حداقل یک بار در طول زندگی خود از این مکان دیدن کنند.

بهترین زمان دیدن ازاین منطقه بکر، سپتامبر است.

این شهر به دلیل وجود چشمه‌های متعدد و همچنین سنگ تراورتن یکی از مکان‌های معروف در سراسر کشور ترکیه شناخته شده است. این منطقه از باقیمانده منبع مواد معدنی متعدد و همچنین کربنات‌هایی است که در اینجا توسط آب جاری باقی می‌ماند. از زمان‌های قدیم، آب یا حوضچه‌های موجود در این منطقه به عنوان آبگرم مورد استفاده قرار می‌گرفته است و این یکی از دلایل اصلی است که گردشگران ترجیح می‌دهند بیشتر در اینجا باشند.

سنگ‌های بزرگ ساخته شده از مواد معدنی:

سنگ‌های تراورتن یا به قول ما تراس‌هایی که به‌عنوان مکان میراث جهانی مشخص شده‌اند، کوه‌ها یا صخره‌های زیبایی هستند که با مواد معدنی سفید پوشیده شده‌اند. معمولا از شما خواسته می‌شود که با پای برهنه روی این تراورتن‌ها راه بروید و از این رو برای همین کار آماده باشید. شما می‌توانید در آب گرم حمام کنید و همچنین می‌توانید از درمان آبگرم طبیعی خوب لذت ببرید.

کد خبرنگار: ۲۱
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید