در اسفند سال گذشته در پی سرقت یک موتور سیکلت از مقابل پایگاه مقاومت بسیج در شهرک مقداد، علیرضا دریس از بسیجیان این پایگاه به تعقیب سارقان پرداخت که توسط سارقان مسلح هدف گلوله جنگی قرار گرفت.

یک بسیجی در ماهشهر به قتل رسید / جزییات دستگیری قاتل

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان ماهشهر اعضای باند سارقان مسلح منجر به قتل بسیجی «علیرضا دریس»، شناسایی و دستگیر شدند.

سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان در اهواز اظهار کرد: درپی وقوع سرقت مسلحانه موتورسیکلت منجر به قتل بسیجی علیرضا دریس در بندر امام خمینی(ره) شهرستان ماهشهر، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه‌روزی و همچنین اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارآگاهان زبده پلیس آگاهی شهرستان، در نهایت محل اختفاء اعضای باند ۵ نفره سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

حسین نژاد تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد یک قبضه سلاح شورشی وینچستر بکاررفته در سرقت مسلحانه منجر به قتل و چند دستگاه موتورسیکلت که در سرقت‌ها از آنها استفاده می کردند کشف شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان در ادامه با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس صراحتاً به سرقت مسلحانه که منجر به قتل بسیجی علیرضا دریس در بندر امام خمینی(ره) شد، اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

حسین نژاد تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند، با اقتدار برخورد خواهد کرد.

در اسفند سال گذشته در پی سرقت یک موتور سیکلت از مقابل پایگاه مقاومت بسیج در شهرک مقداد، علیرضا دریس از بسیجیان این پایگاه به تعقیب سارقان پرداخت که توسط سارقان مسلح هدف گلوله جنگی قرار گرفت.

بسیجی علی‌رضا دریس که به تازگی ازدواج کرده بود در بین شهروندان به حسن خُلق شهرت و همیشه در خط مقدم خدمت‌رسانی به شهروندان فعالیت داشته است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید