معامله گران افزایشی امروز توانستند قیمت دلار را  ۳۳۰ تومان بالا ببرند تا اسکناس آمریکایی بار دیگر بالای کانال ۲۸ هزار تومان قرار بگیرد و  نرخ دلار امروز با ۲۸ هزار و ۸۰ تومان معامله شود .

ورق در بازار ارز برگشت / قیمت دلار باز هم از ۲۸ هزار تومان گذشت

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادنیوز قیمت دلار در بازار ارز امروز برای دومین بار در ماه جاری کانال ۲۸ هزار تومان را تصرف کرد و قیمت سکه و طلا هم به تبع این افزایش قیمت پرواز را تجربه کردند.

ورق در بازار ارز امروز برگشت و قیمت دلار در شروع  معاملات نقدی امروز یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ برای دومین بار در سال جاری توانست کانال ۲۸ هزار تومان را تصرف کند.

اواسط هفته گذشته قیمت دلار کانال ۲۸ هزار تومان را فتح کرد اما با  برجسته تر شدن خبر آزادسازی ارز های بلوکه شده نرخ دلار در سراشیبی قرار گرفت و دلار  کانال یاد شده را از دست داد.

معامله گران افزایشی امروز توانستند قیمت دلار را  ۳۳۰ تومان بالا ببرند تا اسکناس آمریکایی بار دیگر بالای کانال ۲۸ هزار تومان قرار بگیرد و  نرخ دلار امروز با ۲۸ هزار و ۸۰ تومان معامله شود . قیمت دلار  در نیمه روز با ۲۸ هزار و ۶۰ تومان مبادله شد. در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار امروز ۱۲ تومان پایین تر از روز گذشته بود و با ۲۵ هزار  و ۲۸۷ تومان مبادله شد.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی 

صرافی ملی هم امروز  قیمت جدید خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس نرخ خرید دلار امروز ۲۵ هزار و ۱۷۵ تومان و نرخ فروش آن ۲۵ هزار و ۴۲۸ تومان بود. همچنین براساس نرخ اعلامی این صرافی قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۲۱۴ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار ۴۹۸ تومان بود.

 نرخ حواله درهم افزایش یافت

نرخ حواله درهم در بازار امروز همزمان با رشد قیمت دلار مسیر افزایش را دنبال کرد.  قیمت درهم امروز ۷۰ تومان بالاتر از قیمت روز گذشته بود  و با ۷ هزار و ۶۷۰ تومان نرخ گذاری شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد ۲۸ هزار و ۱۷۱ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار  بالاتر بود. 

قیمت سکه و طلا پیشروی کرد 

در بازار داخلی ایران هم امروز قیمت سکه و قیمت طلا به پرواز در آمد . دو فلز زرد رنگ داخلی امروز با صعود قیمت  دلار  رشد را تجربه کردند. 

قیمت طلا امروز به ۱ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۴۰۰ تومان رسید که نسبت به روز قبل ۷ هزار و ۴۰۰ تومان گران تر بود. قیمت سکه هم امروز رشد قابل توجه ی را ثبت کرد. فلز گران بهای داخلی امروز با ۱۵۵ هزار تومان افزایش به ۱۳ میلیون و ۳۸۰ تومان رسید. سکه بازان معتقدند در صورتی سکه در  محدوده یاد شده تثبیت شود احتمال رسیدن آن به ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قوی تر خواهد شد.  

سناریور تکراری آزادسازی ارزهای بلوکه شده 

امروز در بازار ارز و طلای تهران بار دیگر سناریور آزادسازی ارزهای بلوکه شده تکرار شد. مدیر امور بین‌الملل بانک مرکزی در واکنش به اظهارنظر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر رد آزادسازی منابع مسدودی ایران  گفت مقامات وزارت خارجه کشورمان در اظهارنظرهای خود، از توافق اولیه برای آزادسازی منابع مسدودی ایران خبر دادند و هیچگاه صحبت از اینکه منابع مذکور آزاد و وصول شده است، 

آینده پر ابهام برجام در بازر ارز 

از طرفی هم مذاکرات برجام همچنان در هاله ای از ابهام است. آمریکا حاضر به ارائه پیشنهادات جدید به ایران نشده و به نوعی می توان گفت  معامله گران نسبت به احیای برجام در آینده نزدیک خوشبین نیستند. 

سخنگوی سازمان انرژی اتمی هم  درباره نصب دوربین‌های نظارتی آژانس در نطنز گفت: همچون سابق دوربین‌ها اطلاعات را ذخیره می‌کند و اگر توافقی صورت بگیرد آژانس به اطلاعات دسترسی دارد و در غیر این صورت، اطلاعات نزد ما خواهد ماند و احتمالا حذف خواهد شد. به همین دلیل در این فضای پر ابهام قیمت سکه و دلار افزایش را تجربه کردند.  

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید