اگر در اوقات خوش سفر هستید یا اینکه به عنوان یک دانشجوی نمونه قصد به در کردن خستگی بعد امتحان را دارید، رستوران هتل بلوار یا بولوار مخصوص شماست.

از غذای خوشمزه ایرانی تا مزه‌های فرنگی در رستوران هتل بلوار

سلام نو - سرویس گردشگری: ای کسانی که اهل رستوران‌گردی در تهران هستید! اگر در اوقات خوش سفر هستید یا اینکه به عنوان یک دانشجوی نمونه قصد به در کردن خستگی بعد امتحان را دارید، رستوران هتل بلوار یا بولوار مخصوص شماست.

کسانی که اهل تست کردن غذاهای خوشمزه هستند به خوبی می‌دانند پیدا کردن یک رستورانی که غذای خوب و باکیفیت، متنوع و همینطور محیط و نحوه سرو مطلوبی داشته باشد، به سختی پیدا می‌شود. آخر کسی نیست بگوید همه خوبی‌ها را می‌خواهید داشته باشید آن هم یکجا؟ خب انصاف هم خوب چیزی است!

اما وقتی خواسته‌ای در دل داشته باشید، با کمی مداومت و البته صبوری به آن خواهید رسید. گفتم صبوری! درسته... شاید الان که این متن را می‌خوانید نتیجه صبر، وب‌گردی و کنجکاوی شماست. بله پیدا کردن چنین مطلبی بی‌جهت نیست.

پس بهتر است مستقیم سر اصل مطلب رویم و با رستوران هتل بلوار بیشتر آشنا شویم. فقط حواستان باشد تا انتهای مطلب آب از دهانتان سرازیر نشود که این را قول نمی‌دهم!

دلیل انتخاب رستوران هتل بلوار از زبان مشتریانش

- اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در غذا خوردن سخت‌گیر هستید، پیشنهاد فوق العاده‌ای برای شما رستوران هتل بلوار است. چرا که انواع غذاهای دریایی، کباب، خورشت، پیتزا، فست فود و همینطور چند نوع معروف غذاهای فرنگی و آش در این رستوران سرو می شود. محال است غذای بلوار به مذاقتان خوش نیاید.

- حالا اگر اهل رژیم گرفتن هم باشید و فقط به صبحانه خود اهمیت بدهید، باز هم رستوران هتل بلوار در وعده غذایی صبحانه، نهار و شام غذای هر وعده را سرو می‌کند و می‌توانید از آن استفاده کنید.

- در خیابان شلوغ تهران، نگران جای پارک هستید؟ هتل رستوران بلوار پارکینگ اختصاصی دارد و نیاز نیست برای یک وعده غذا، توسط پلیس جریمه شوید.

- محیط شیک و مطلوب به همراه چیدمان مبل به صورت دوستانه یکی دیگر از مزایای این رستوران است.

- موقعیت مکانی این رستوران مخصوصا اینکه نزدیک دانشگاه و اداره های دولتی است، می‌تواند فرصت خوبی برای آنهایی باشد که با این ارگان‌ها سر و کار دارند.

- محیط رستوران بزرگ و دلباز است.

- مشتریان زیادی معتقدند که حجم غذا در مقابل کیفیت آن مطلوب بوده و رضایتشان را فراهم کرده است.

- همچنین رفتار خوب و محترمانه کارکنان باعث دلگرمی و حس راحتی مشتریان می‌شود.

- اگر هم افراد مسن با خود به همراه دارید یا کسی که نیاز به ویلچر دارد، این رستوران وسایل آن را فراهم کرده است و به راحتی می‌توانید عزیزانتان را دور میز به همراه داشته باشید.

رستوران هتل بلوار مخصوص چه کسانی است؟

مرکز شهر تهران محل دسترسی به بازار بزرگ، مناطق دیدنی و بافت قدیمی و تاریخی پایتخت است. اگر مسافر باشید و قصد تفریح داشته و دلتان بخواهد در هتلی اقامت کنید که تقریبا دسترس پذیری به اکثر نقاط شهر برایتان آسان‌تر باشد، ما هتل بولوار را توصیه می‌کنیم. این هتل بیشتر از ۴۰ سال سابقه دارد و در بلوار کشاورز تهران قرار گرفته است. قدم زدن در خیابان زیبای ولیعصر هم می‌تواند تفریح شبانگاهی شما باشد.

اما این هتل تنها یک اقامتگاه نیست بلکه رستورانی دارد که درب آن به روی همگان باز است. اصلا لازم نیست مسافر این هتل باشید تا از فضای رستوران استفاده کنید. اصلا شاید شهروند تهران باشید و هوس یک غذای دلچسب خواب را از سرتان پرانده باشد.

خیلی دیدیم که دانشجویانی که امتحانات خود را پشت سر گذاشته‌اند و هوس تهران گردی به سرشان زده تا از حال و هوای فشار شب امتحانی بیرون بیایند، به رستوران هتل بلوار آمده تا گپی بزنند و ساعاتی را در محیطی آرام و دلنشین و البته غذای خوشمزه بگذرانند.

111.jpeg

در رستوران هتل بلوار چه غذایی سرو می‌شود؟

اگر می‌خواهید خود را به یک وعده جانانه غذاهای ایرانی دعوت کنید، انواع خوراک‌ها، پلوها و کباب‌ها، مورد پسند شماست. اما اگر غذاهای اروپایی و به قول خودمان خارجی نیاز داشته باشید و باب میلتان باشد، چیکن استراگانف و پاستای این رستوران را شدیدا توصیه می‌کنیم. مهمترین غذاهایی که در هتل رستوران بلوار تهران سرو می‌شوند به صورت زیر است:

انواع خوراک‌ها مثل: گردن گوسفندی، ماهی قزل آلا، ماهی کبابی، میگوپفکی، خوراک مرغ، شینسل مرغ، جوجه چینی، استیک مرغ ،چیکن استراگانف، پاستا آلفردو با مرغ، خوراک سبزیجات، خوراک جوجه درسته

پلوهایی همچون: زرشک پلو با مرغ، شیرین پلو، باقلا پلو با مرغ، باقالاپلو با گردن، ته چین مرغ، چلو گردن گوسفندی، چلو مرغ، خورشت قیمه بادمجان

انواع کباب‌ها: چلو کباب برگ، برگ ممتاز، لقمه مخصوص و ...

سالادهایی مثل سالاد سزار، فصل

البته که این غذاها را با سرو زیبا میل خواهید کرد.

کدام غذا در هتل بلوار خوشمزه تر است؟

خوشمزه بودن غذا از نظر هر فردی متفاوت است. اما جالب است بدانید در این رستوران همه غذاها با طعم و ادویه‌های استاندارد تهیه می‌شود که برای هر ذائقه‌ای خوشایند است. از افراد زیادی در مورد غذای خوشمزه هتل رستوران بلوار سوال پرسیدیم و اکثر آنها به خوراک گردن، چیکن استراگانف، پاستا آلفردو و دوبل برگر اشاره کردند. به طوری که دلشان می‌خواست چندین بار دیگر هم این غذای خوشمزه را امتحان کنند. بعضی از آنها هم از انواع کباب‌های این رستوران خاطره داشتند و هر موقع هوس رستوران گردی می‌کردند ناخواسته خود را سر میز این رستوران می‌دیدند!

خوردن غذا در رستوران بلوار چقدر به جیبمان کمک می کند؟

یکی از دلایل سر پا بودن یک رستوران در جایی مثل تهران که اینقدر رقیب وجود دارد، مزیت رقابتی و البته کیفیت غذای آنجاست. همانطور که در بالا اشاره شد، این هتل رستوران بلوار قدمتی ۴۰ ساله دارد. اگر از مشتریان قدیم بپرسید حتما می‌گویند دلیل وفاداری آنها به این رستوران کیفیت خوب آن است.

کیفیتی که در مقابل قیمت آن در یک کلام می‌ارزد و جزو رستوران‌های خیلی گران شهر نیست با اینکه طعم این غذا را در رستوران‌هایی با قیمت بالاتر پیدا نخواهید کرد.

پس اگر دلتان لک زده برای خریدهای طولانی، خوش گذرانی آخر هفته و دورهم بودن‌های خاطره‌انگیز، رستوران هتل بلوار را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید