در حمله 2 قلاده گرگ به 2 زن 73 و 34 ساله در هشتجین خلخال که در 2 نقطه متفاوت رخ داد، مصدومان به بیمارستان منتقل شدند

حمله خونین ۲ قلاده گرگ به ۲ زن در خلخال / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، حمله ۲ قلاده گرگ به ۲ نفر از همشهریان هشتجینی حادثه آفرین تا مصدومان راهی بیمارستان امام خلخال شوند.

در حمله ۲ قلاده گرگ به ۲ زن ۷۳ و ۳۴ ساله در هشتجین خلخال که در ۲ نقطه متفاوت رخ داد، مصدومان به بیمارستان منتقل شدند که حال عمومی پیر زن و معلم روستا مناسب گزارش شده است.
به گفته رئیس بیمارستان امام خمینی خلخال با انتقال مصدومان مداوا روی حادثه‌دیدگان آغاز شده و تلاش بر این است تا هر چه زودتر این مصدومان از بیمارستان با بهبودی کامل مرخص شوند.به دنبال مصدوم شدن معلم هشتجینی، رئیس آموزش و پرورش خلخال با حضور در بیمارستان از وی عیادت کرد و در جریان آخرین وضعیت روحی و روانی این مصدوم حیوان گزیدگی قرار گرفت.

حمله گرگ‌های گرسنه به دو زن در خلخال/ عکس

اداره کل محیط زیست شهرستان خلخال نیز ۲ تیم گشت خود را در منطقه به کار گرفته تا جلوی حمله حیوانات وحشی را به شهروندان هشتجینی گرفته و اجازه بروز حوادث ناگوار دیگری را در منطقه ندهند.
از اول فروردین سال‌جاری تاکنون ۱۸ مورد حیوان گزیدگی در خلخال به ثبت رسیده و اسفندماه سال گذشته بود که حمله گرگ به یک کودک ۹ ساله و نوجوان ۱۸ ساله این ۲ مصدوم حیوان گزیدگی را نیز راهی بیمارستان کرد.

گرگ گرسنه که در حال پرسه زدن در حوالی حادثه بود نیز کشته شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید