پورتال یعنی اینکه یک حفره در عرض چند ثانیه شما را از یک زمان به زمان دیگری منتقل کند. بعضی دیگر از نظریه پردازان آن را مربوط به فضایی‌ها می‌دانند که در یک لحظه ظاهر شدند. البته تمامی صحبت‌های گفته شده فقط نظریه هستند.

عجیب‌ترین عکس‌های گرفته شده در طول تاریخ!

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: پس از اختراع کردن دوربین و ثبت عکسهای زیبا از اتفاق‌های مختلف، عکاسی کردن به عنوان یکی از فعالیت‌های مورد علاقه انسان‌ها شناخته شد. به طوری که اکنون شاهد عکسهای بسیار زیبایی هستیم که هر روزه در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند. در این مقاله قصد داریم به شما عکس‌های عجیبی را معرفی کنیم که قبل از آمدن وسایل مدرن عکاسی به ثبت رسیده‌اند. با ما همراه باشید.

عکس عجیب گرفته شده توسط یک پدر و مادر در سال ۱۹۶۴ بوده است که از دخترشان عکس می‌گیرند. به گفته آنان در زمان گرفتن عکس فوری در آسمان پدیدار می‌شود که همانند چیزی مثل رعد و برق بوده است. جالب است که بدانیم در آن لحظه پدر و مادر دختر به نور توجهی نمی‌کنند و پس از چند روز که عکس را ظاهر کردن متوجه یک سایه عجیب در بالای آسمان و درون عکس شده‌اند. این عکس مربوط به زمانی است که فتوشاپ وجود نداشته و در آن زمان محققان نتوانستند جوابی برای آن پیدا کنند. برخی از نظریه پردازان در آن زمان این عکس را این گونه توصیف کردند که ممکن است شخصی در حال انجام آزمایشات پورتال بوده باشد. پورتال یعنی اینکه یک حفره در عرض چند ثانیه شما را از یک زمان به زمان دیگری منتقل کند. بعضی دیگر از نظریه پردازان آن را مربوط به فضایی‌ها می‌دانند که در یک لحظه ظاهر شدند. البته تمامی صحبت‌های گفته شده فقط نظریه هستند.

عجیب‌ترین عکس‌های گرفته شده در طول تاریخ!

عکس عجیب و غیر قابل توصیف تکراری که وجود دارد عکسی است که در زمان جنگ جهانی اول توسط گروهی از سربازان گرفته شده است، اما چیزی که درباره این عکس بسیار عجیب است این است که شخصی در پشت سر یکی از سربازان ایستاده است که فردی جکسون نام داشته است. جالب است که بدانید این شخص دو روز قبل از گرفته شدن این عکس کشته شده بود و این عکس پس از خاکسپاری وی توسط سربازان گرفته شده بود. تصویر جکسون در این عکس به حدی واضح است که همه افرادی که وی را می‌شناختند تأیید کردند که وی واقعا جکسون بوده و توضیحی به غیر از اینکه روح جکسون در این عکس وجود داشته است وجود ندارد. این یکی از ده‌ها عکسی است که وجود روح را تأیید می‌کند. روح جکسون در این حاضر شده و می‌خواسته که درون عکس دسته جمعی حاضر باشد. این عکس مربوط به زمانی است که پدیده فتوشاپ به وجود نیامده بود.

عجیب‌ترین عکس‌های گرفته شده در طول تاریخ!

آخرین باری که ناسا برای عکسبرداری کردن از یک سفینه با آن فرستاد در سال ۱۹۹۲ بود. عکس‌هایی که در آن زمان به ثبت رسیدن بسیار جالب بودند چرا که در یکی از عکس‌ها اهرام بسیار مشابهی با آنچه در مصر وجود دارند دیده شد. جالب‌تر اینکه در آخرین تحقیقاتی که بر روی مریخ انجام شد فهمیدند که اهرام بر روی مریخ هم وجود دارند. حال سؤال اساسی اینجاست که این نوع اهرم که بر روی مریخ، ماه و زمین وجود دارند به چه دلیل و با چه علم و تکنولوژی ساخته شده‌اند. همه این‌ها سال‌هایی هستند که ذهن بشریت را به خود کنجکاوی می‌کنند.

عجیب‌ترین عکس‌های گرفته شده در طول تاریخ!

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید