با ما همراه باشید تا درباره عجیب‌ترین عکس‌های گرفته شده توسط دوربین معمولی به نکات شگفت انگیزی دست پیدا کنید.

عجیب‌ترین عکس‌های گرفته شده قبل از پدید آمدن فتوشاپ!

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: عکاسی کردن در طی چندین دهه گذشته به یکی از فعالیتهای انسانی تبدیل شده است که در طی این چند دهه انسان توانست با استفاده از دوربین، عکسهای جالبی را به ثبت رساند. در این مقاله قصد داریم به شما عکس‌هایی را معرفی کنیم که قبل از وجود فتوشاپ توسط دوربین معمولی توسط افراد گرفته شده است و حقایق جالبی را درباره محیط پیرامون آشکار کرده‌اند. درباره بعضی از این تصاویر هیچگونه توضیحی وجود ندارد و درباره بیشتر آن‌ها مقاله‌ها و تحقیقات بسیار زیادی نوشته شده‌اند. با ما همراه باشید تا درباره عجیب‌ترین عکس‌های گرفته شده توسط دوربین معمولی به نکات شگفت انگیزی دست پیدا کنید.

اولین عکس عجیب گرفته شده عکسی است که از هیولای دریاچه لاک نس گرفته شده است. ‏این عکس در سال ۱۹۳۴ در اسکاتلند گرفته شده است و به هیچ عنوان فتوشاپ در آن دخالتی نداشته چراکه در آن زمان فتوشاپ وجود نداشته است. سال‌های زیادی درباره این عکس در شبکه‌های تلویزیونی مختلف صحبت شده است و تحقیقات زیادی درباره آن انجام شده‌اند.

عجیب‌ترین عکس‌های گرفته شده قبل از پدید آمدن فتوشاپ!

دومین عکس عجیب گرفته شده در سال ۱۹۶۵ در استرالیا را با عکسی که در سال ۱۹۳۴ در اسکاتلند گرفته بودند ربط دادند. این است که توسط یک مرد در استرالیا گرفته شده بود تصویری از یک جانور بسیار بزرگ در زیر آب را نشان می‌داد که تا قبل از آن مشابهش را در هیچ جا ندیده بودند. جالب است که بدانید انسان تاکنون توانسته تنها سه درصد از موجودات آبی موجود در دریاها را کشف کنند. چه کسی می‌داند شاید افسانه هیولای دریاچه لاک نس واقعی باشد.

عجیب‌ترین عکس‌های گرفته شده قبل از پدید آمدن فتوشاپ!

عکس دیگر مربوط به زنی است که به بابوشکا لیدی معروف است. در سال ۱۹۶۴ یکی از رئیس جمهوران آمریکا زمانی که بین مردم می‌رود در ملأ عام توسط شخصی ناشناس و به وسیله تیر تفنگ کشته می‌شود. پلیس آمریکا تحقیقات بسیار وسیعی را در زمینه پیدا کردن قاتل رئیس جمهور انجام می‌دهد و درون عکس‌های گرفته شده متوجه خانمی می‌شود که با یک دوربین در دست در فاصله بسیار کمی از رئیس‌جمهور قرار داشته است. پلیس و آمریکا سالیان سال به دنبال این زن گشت تا شاید با بررسی فیلم‌های گرفته شده توسط دوربین است بفهمد که چه کسی رئیس جمهور را به قتل رساند، اما هیچ وقت نتوانست این زن را پیدا کند. چه کسی می‌داند شاید این زن درون دوربینش مدارکی را داشته باشد که نشان دهد چه کسی رئیس جمهور را به قتل رساند. فرضیه‌های جالب بسیار زیادی درباره پیدا شدن این خانم وجود دارند. آیا قاتلین رئیس جمهور پس از اینکه متوجه شدند شاید ممکن باشد این خانم رئیس جمهور را فیلمبرداری کرده باشد او را کشتند؟ و یا شاید آن خانم بخشی از عملیات قتل رئیس جمهور بوده؟ جالب است که بدانید این خانم هیچ وقت پیدا نشد و جالبتر اینکه شاید یکی از بزرگترین حادثه‌های تاریخ در آن دوربین ضبط شده و کسی از مکان آن خبر ندارد.

عجیب‌ترین عکس‌های گرفته شده قبل از پدید آمدن فتوشاپ!

عکس عجیب دیگری که در سال ۱۹۴۱ گرفته شده است وجود یک مرد در میان جمعی از مردم را نشان می‌دهد که بسیار با بقیه افراد متفاوت است. مردی که در عکس می‌بینید تیشرتی به تن کرده که دارای طرح گرافیت که با دستگاههای پرینتی روی لباس چاپ می‌شوند بوده است و این در حالی است که در آن زمان چنین تکنولوژی وجود نداشته است. همچنین نوع عینک آفتابی که این مرد بر روی چشمان دارد بسیار متفاوت با سایر مردم است که بیشتر نظریه پردازان معتقدند این عکس سفر در زمان را نشان می‌دهد. جالب است که بدانید عکس‌های زیادی از افراد مختلف وجود دارند که سفر در زمان را نشان می‌دهند.

عجیب‌ترین عکس‌های گرفته شده قبل از پدید آمدن فتوشاپ!

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید