مسئول حراست پالایشگاه بیدبلند با مشت به صورت پرسنل خانم بیمارستان مهرگان می کوبد! قضیه این هتک حرمت و مشت زنی حراست چه بوده است؟

ماجرای مشت زنی حراست پالایشگاه بیدبلند به صورت پرسنل خانم بیمارستان مهرگان چه بود؟ + دلیل / فیلم

به گزارش سلام نو، ویدیویی که به تازگی در شبکه های اجتماعی وایرال شده است مسئول حراست پالایشگاه بیدبلند را نشان می دهد که با مشت به صورت یکی از پرسنل خانم بیمارستان مهرگان می کوبد! اما قضیه این هتک حرمت و درگیری از چه قرار بوده و دلیل مشت زنی حراست و خشونت او چه بوده است؟

در توضیح فیلم دوربین های مداربسته بیمارستان مهرگان ، گفته شده است که مهدی شجاعی، یکی از عوامل حراست پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس، قصد داشته از دفترچه بیمه شخصی خود برای فرد دیگری استفاده کند. پرسنل خانم بیمارستان بر طبق قوانین بیمه و قوانین بیمارستان، از انجام این اقدام متخلفانه اجتناب می کند. همین مخالفت، باعث عصبانیت حراست پالایشگاه می شود. سپس، او در یک اقدام آنی و خشمگینانه وارد بخش اداری شد، سر این خانم را هل داده و با مشت به صورت او می‌کوبد.

ماجرای مشت زنی حراست پالایشگاه بیدبلند به صورت پرسنل خانم بیمارستان مهرگان چه بود؟ + دلیل / فیلم

گفته می شود مهدی شجاعی از زمان احداث شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس مسئولیت حراست این مجموعه را عهده دار بوده و حدود ۱۱ سال است که در این سمت فعالیت می کند.

اقدام پالایشگاه گاز بیدبلند و تعلیق فرد هتاک

پالایشگاه گاز بیدبلند، مقام مهدی شجاعی را تایید کرد و گفت فرد ضارب به عنوان «شهروند دارای جایگاه حقیقی» مرتکب این رفتار شده است نه به عنوان مسئول حراست.

خبرها حاکی از آن است که دادستان بهبهان نیز دستور پیگیری این موضوع را صادر کرده است.

محمود امین‌نژاد، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، نسبت به هتک حرمت صورت گرفته به یکی از بانوان شاغل در کلینیک پزشکی بهبهان ابراز تاسف کرد و از تعلیق فرد هتاک خبر داد.

محمود امین‌نژاد اتفاق رخ داده را به شدت محکوم کرد و گفت :

«با توجه به این رفتار ناپسند و غیرانسانی، تا زمان رسیدگی به موضوع شهروند خاطی در مراجع قضایی، نامبرده تا اطلاع ثانوی از فعالیت در مجموعه بیدبلند خلیج فارس تعلیق خواهد شد.»

وی در ادامه افزود:

«اگر چه اتفاق رخ داده در ساعت غیراداری و در محیط غیر اداری از سوی این فرد در جایگاه یک شهروند رخ داده، اما این شرکت در پاسخ به افکار عمومی و به دلیل انتساب این فرد به مجموعه بیدبلند خلیج فارس و خدشه‌دار شدن نام و اعتبار این مجموعه، پرونده این فرد را در کمیته تخلفات مورد بررسی جدی قرار خواهد داد.»

حراست پالایشگاه کیست؟

گفتنی است، مهدی شجاعی یک نگهبان ساده و از نیروی پیمانکاری و غیررسمی پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس بوده است. او بدون هیچ نمادی از مجموعه حراست، به عنوان یک شهروند حقیقی اقدام به این کار غیراخلاقی در خارج از محیط این شرکت و در ساعت غیرکاری، کرده است.

در صورت تایید خبر مشت زنی حراست ، حرکت خصمانه مهدی شجاعی هم از جنبه خصوصی جرم ( شکایت و پیگیری بیمارستان و خانم مضروب) و هم جنبه عمومی جرم ( مدعی العموم برای جریحه دار کردن احساسات عمومی) عواقب جزایی سنگینی را برای او در پی خواهد داشت.

لازم به ذکر است پالایشگاه گاز بیدبلند، در فاصله ۳۲ کیلومتری از غرب شهر بهبهان استان خوزستان واقع شده‌ است. سهام این پالایشگاه متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس است.

کد خبرنگار: ۱۵
۷دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید