۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
کد خبر: 55349479

استراحتگاه‌های اینجا معمولا یک جزیره کامل هستند، از جمله گزینه‌های اقامتی مانند خانه‌های ییلاقی روی آب. بهترین زمان بازدید اواسط دسامبر تا آوریل است.

مالدیو یک بهشت ​​گرمسیری!

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: مالدیو، بهشت استوایی از سواحل بی‌نظیر، مجمع‌الجزایری متشکل از ۱۱۹۲ جزیره مرجانی است که در جزایر مرجانی طبیعی دسته‌بندی شده‌اند که تنها تعداد کمی از آن‌ها مسکونی هستند. زمان در مالدیو متوقف می‌شود، وقتی در سواحل شن سفید دراز می‌کشید، امواج شفاف کریستالی را می‌شنوید که به ساحل دریا برخورد می‌کنند، با پرتوهای مانتایی و کوسه‌های صخره‌ای شنا می‌کنید و با ماهی‌های زیادی با مردم محلی مهمانی می‌کنید. چه ماجراجویی و چه تفریحی، مالدیو پاسخ شماست. مالدیو با سواحل آفتاب‌زده، جزایر پر از نخل، تالاب‌های کریستالی و آب‌های بکر، بازدیدکنندگان را در تمام طول سال مجذوب خود می‌کند. استراحتگاه‌های اینجا معمولا یک جزیره کامل هستند، از جمله گزینه‌های اقامتی مانند خانه‌های ییلاقی روی آب.

بهترین زمان بازدید اواسط دسامبر تا آوریل است.

درباره گردشگری مالدیو

مالدیو در اقیانوس هند که به طور رسمی به عنوان جمهوری مالدیو شناخته می‌شود، یکی از مقاصد برتر تعطیلات جهان است که دارای آبی کریستالی، سواحل بکر و استراحتگاه‌های مجلل است. مکان‌های شگفت‌انگیز مالدیو مطمئنا سفری به یاد ماندنی در عمر را به شما هدیه می‌دهد!

برای داشتن آب و هوای خشک و دلپذیر که گشت و گذار را لذت بخش می‌کند، بین نوامبر و مارس از مالدیو دیدن کنید و حتما از ماله، جزیره کوداهووادو، هالهوماله، جزیره ماافوشی، فولهادو و جزیره اوتیمو دیدن کنید. پایتخت ماله جزیره‌ای کوچک پر از مساجد زیبا، ساختمان‌های رنگارنگ و البته سواحل خیره‌کننده است.

مسجد جمعه ماله یکی از جاذبه‌های اصلی جزیره است، در حالی که بنای یادبود سونامی یادبود کسانی است که در جریان سیل سال ۲۰۰۴ جان خود را از دست دادند. علاوه بر این، از شگفتی‌های معماری و سلطان پارک و ساحل مصنوعی، دیدن کنید. علاوه بر این، نه تنها می‌توانید شنا و غواصی کنید، بلکه می‌توانید زیردریایی نهنگ را نیز ببینید.

ریف موز یکی از مشهورترین مکان‌های مالدیو است که به خاطر صخره‌های مرجانی رنگارنگ، غارها و صخره‌هایش معروف است و کوسه‌ها، هامورها، باراکوداها و غیره در آن زندگی می‌کنند. این صخره برای غواصی ایده آل است.

سفر شما به مالدیو باید شامل بازدید از پایتخت جزیره آتول داالو، جزیره کوداهووادو باشد. این شهر به خاطر تپه‌های اسرارآمیزش که ظاهرا مربوط به دوره پیش از اسلام است، معروف به "هویتتا" است که گفته می‌شود ویرانه‌های معابد بودایی حفاری شده است. علاوه بر این، بقایای یک مسجد باستانی با کنده کاری های پیچیده و یک کشتی غرق شده، وجود دارد.

هولهومال پر از درختان نخل و سواحل گسترده، یک جزیره مصنوعی است که کاملا نزدیک به جزیره است. جاذبه‌های اصلی آن ساحل زیبا با شن‌های سفید، صخره‌ها و آب‌های شفاف کم عمق ایده‌آل برای غواصی، گنج‌های پنهان، کافه‌ها و پارک مرکزی جزیره است. البته، شما نمی‌توانید به مالدیو سفر کنید و در مالدیو ویکتوری، یک غرق شده ذخیره دریایی، کاوش نکنید.

چه به دنبال سفری سرگرم‌کننده با دوستان و چه با خانواده باشید، سفر به این کشور زیبا مطمئنا خاطرات باورنکردنی زیادی را برای شما به یادگار می‌گذارد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید