با این حال، جذاب‌ترین چیز در مورد این هتل غیرمعمول، گله زرافه‌های روچیلد ساکن آن است که صبح و عصر از آن بازدید می‌کنند و گردن‌های دراز خود را به امید پذیرایی به پنجره‌ها فرو می‌برند، قبل از اینکه به پناهگاه جنگلی خود بروند.

با عجیب‌ترین هتل‌های جهان آشنا شوید / عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: برای مسافر ماجراجو و حواس پرتی که می‌خواهد از روال زندگی روزمره رها شود، یک هتل لوکس استاندارد کاملا خسته کننده است. اگر شما یکی از آنها هستید، یا فقط در سفر بعدی خود چیزی متفاوت می‌خواهید، پس باید اقامتی هیجان انگیز و به یاد ماندنی را در یکی از چند هتل چشم نواز و غیرعادی زیر در نظر بگیرید.

مانور زرافه، کنیا

با عجیب‌ترین هتل‌های جهان آشنا شوید / عکس

هتل بوتیک انحصاری Giraffe Manor در یکی از نمادین‌ترین ساختمان‌های نایروبی واقع شده است و ظرافت همیشگی آن یادآور دهه ۱۹۳۰ است، زمانی که بازدیدکنندگان اروپایی برای اولین بار برای لذت بردن از سافاری به شرق آفریقا هجوم آوردند. با نمای باشکوه، فضای داخلی زیبا، باغ‌های سرسبز و حیاط‌های دلپذیر، مهمانان اغلب اظهار می‌کنند که مانند قدم زدن در فیلم خارج از آفریقا است. با این حال، جذاب‌ترین چیز در مورد این هتل غیرمعمول، گله زرافه‌های روچیلد ساکن آن است که صبح و عصر از آن بازدید می‌کنند و گردن‌های دراز خود را به امید پذیرایی به پنجره‌ها فرو می‌برند، قبل از اینکه به پناهگاه جنگلی خود بروند.

هتل درختی، سوئد

با عجیب‌ترین هتل‌های جهان آشنا شوید / عکس

چرا هتلی درست نمی‌کنید که به مردم فرصتی برای تجربه طبیعت در میان و بالای درختان می‌دهد و در عین حال یک تجربه مسکن با طراحی منحصر به فرد ارائه می‌دهد؟ این پرسش‌ها معماران برجسته اسکاندیناوی را بر آن داشت تا هتل درختی را در هاردس ایجاد کنند، جایی که اتاق‌ها در ارتفاع ۴-۶ متری بالاتر از سطح زمین با مناظر فوق‌العاده از دره رودخانه لول، مایل‌ها جنگل و یک رودخانه قدرتمند معلق هستند. میرارکوب هیجان‌انگیزترین مکان اقامتی هتل است که با دیوارهای آینه‌ای استتار شده که محیط اطراف آنها را منعکس می‌کند. هتل درختی از فیلم "عاشق درخت" ساخته جوناس سلبرگ آگوستسن الهام گرفته شده است.

سان کروز ریزورت، کره جنوبی

با عجیب‌ترین هتل‌های جهان آشنا شوید / عکس

سان کروز ریزورت که بر روی صخره‌ای ساحلی در جئونگدونجین (یک مقصد گردشگری شناخته شده برای داشتن بهترین منظره طلوع خورشید) در کره جنوبی، قرار دارد، یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری این کشور است. این هتل یک کشتی تفریحی ویژه طراحی شده در خشکی است. این ساختمان در بالای لبه یک کوه ساخته شده است، به طوری که قدم زدن در عرشه آفتاب به مهمانان این امکان را می‌دهد که احساس کنند در دریا هستند بدون اینکه از بیماری حرکت رنج ببرند. سان کروز ریزورت دارای ۲۱۱ اتاق به سبک کاندومینیوم و هتل، یک رستوران غربی و کره‌ای، سالن گردان آسمان، یک باشگاه شبانه، یک کارائوکه و استخر آب دریا است.

جزیره کنراد رانگالی، مالدیو

با عجیب‌ترین هتل‌های جهان آشنا شوید / عکس

جزیره رانگالی کنراد مالدیو پذیرای مهمانان است تا در یک تجربه خارق‌العاده در بالای و زیر سطح اقیانوس هند در اولین ویلای هتل زیر آب جهان به نام"موراکا" غواصی کنند. این ویلا یک پیروزی از طراحی و فناوری مدرن است و یک سفر واقعا متحول کننده را ارائه می‌دهد که برای شگفت زده کردن پیچیده ترین کاوشگران در سراسر جهان مناسب است. موراکا که در عمق بیش از (۵ متر) زیر سطح دریا در وسط اقیانوس هند با دیوارهای شیشه‌ای قرار دارد، آکواریومی دو سطحی است که در آن می‌توانید با دیدن ماهی‌هایی را که بالای سرتان شنا می‌کنند به خواب بروید و با بازوهای در حال نوسان مرجان از خواب بیدار شوید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید