در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین لوپ برای تعمیرات موبایل و همینطور باتری های مختلف از نظر کیفیت را بررسی کنیم

بهترین لوپ برای تعمیرات موبایل کدام است؟

اگر قصد خرید لوپ تعمیرات موبایل دارید و به ‌دنبال ویژگی‌ها و مشخصات فنی بهترین لوپ برای تعمیرات موبایل هستید با ما همراه باشید.

در ادامه بهترین لوپ های‌ دیجیتال معرفی می‌کنیم و به شما می‌گوییم بهترین لوپ تعمیرات موبایل چه ویژگی دارد.

ویژگی‌های بهترین لوپ تعمیرات موبایل

برای خرید یک لوپ، اول باید به ویژگی‌های آن مراجعه کنید.

در لوپ‌های دیجیتال

قبل خرید و بررسی لوپ‌های دیجیتال؛ برای این‌که انتخاب بهترین داشته باشید به نکات زیر دقت کنید:

    کیفیت دوربین

    کیفیت صفحه نمایش

    میزان بزرگ نمایی

    فاصله کاری(فاصله دوربین تا صفحه‌ی کار)

 پرفروش‌ترین و بهترین لوپ برای تعمیرات موبایل

لوپ‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم جزو پرفروش‌ترین و پرمصرف ترین لوپ‌ها بین تعمیرکاران موبایل بوده و در اکثر مراکز تعمیراتی می‌توانید این لوپ ها را مشاهده کنید.

YAXUN YX-AK۳۳ و YAXUN YX-AK۳۶ هرکدام از این ویژگی‌های خاص خود را دارد. به همین دلیل در لیست بهترین لوپ‌های تعمیرات قرار گرفته‌اند.

بررسی میکروسکوپ یا لوپ تعمیرات موبایل مدل YAXUN YX-AK۳۳

بهترین لوپ برای تعمیرات موبایل کدام است؟

لوپ سه چشمی یاکسون AK۳۳ بدون دوربین و مانیتور به‌فروش می‌رسد اما می‌توانید دوربین و مانیتور را جدا خریده و به لوپ وصل کنید.

لوپ AK۳۳ –  این ابزار تعمیرات موبایل کاربردهای بسیاری در آزمایشگاه‌ها، مراکز علمی و آموزشی و … دارد . با توجه به کوچک بودن قطعات الکترونیکی روی برد گوشی های موبایل ، از لوپ برای دیدن تصویر بزرگ‌نمایی شده این قطعات استفاده می‌شود.

به طور کلی از دو نوع لنز شیئی و لنز چشمی در ساختار میکروسکوپ استفاده می شود . لنز شیئی نزدیک جسم مورد بررسی قرار می‌گیرد و تصویری بزرگ تر و وارونه از آن تشکیل می‌دهد . فاصله عمودی لنز شیئی و جسم مورد نظر فاصله کاری نامیده می‌شود . فاصله کاری را می‌توان به اندازه دلخواه تنظیم کرد . تصویری که عدسی شیئی تشکیل داده به عدسی چشمی فرستاده می‌شود . و عدسی چشمی آن را مستقیم و دوباره بزرگ تر می‌کند و به کاربر نمایش می دهد .

به طور کلی میکروسکوپ ها دارای یک چشم ، دو چشم و سه چشم می باشند که در میکروسکوپ های سه چشم ، چشم سوم برای اتصال دوربین طراحی شده . میکروسکوپ های یک چشم ، یک خروجی و میکروسکوپ های دو چشم و سه چشم هر کدام دو خروجی دارند که چشم کاربر روی آن ها قرار می‌گیرد و تصویر بزرگ‌نمایی شده را می بیند . در این نوع میکروسکوپ ها هر دو چشم یک تصویر را نمایش می دهند . وجود دو چشم باعث پدیدآمدن تصویری بهتر و باکیفیت تر می شود .

میکروسکوپ های سه چشم به علت داشتن دو خروجی تصویر آنالوگ برای چشم های کاربر و یک خروجی برای دوربین دیجیتال ، لوپ های آنالوگ-دیجیتال نامیده می‌شوند.

این محصول یکی از بهترین لوپ های ابزار تعمیرات موبایل است که جزو برند های معروف و معتبر بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

لوپ AK۳۳  یک میکروسکوپ آنالوگ-دیجیتال سه چشم محصول ساخت شرکت Yaxun چین می باشد . این لوپ باکیفیت با داشتن دو لنز چشمی WF۱۰X / ۲۰mm دارای قدرت بزرگ‌نمایی ۷x تا ۴۵x می‌باشد این بزرگنمایی به راحتی امکان کار روی ایسی ایفون که بسیار کوچیک و حساس هستن را میدهد. بزرگ‌نمایی با ولوم پیچی قابل تنظیم می باشد . به همراه این محصول دوربین لوپ ۴۱ مگاپیکسل و مانیتور ۱۰.۱ اینچ ارائه می شود . شما می‌توانید به چشم سوم لوپ AK۳۳ دوربین لوپ را متصل کنید و از طریق کابل HDMI تصاویر و ویدئو ها را همزمان در مانیتور مشاهده نمایید.

لامپ LED این محصول همراه با دیمر تنظیم شدت نور می‌باشد که دور لنز شیئی قرار می‌گیرد . این لامپ در هنگام تعمیرات ، نور کافی برای محیط کار شما را فراهم می‌کند تا نیازی به نور اضافه نداشته باشید . فاصله کاری این دستگاه را از ۳۰ میلی‌متر تا ۱۶۵ میلی‌متر می توان تنظیم کرد .

بررسی تخصصی لوپ یاکسون AK۳۳

    فاصله کاری مناسب

    بزرگ نمایی ۷X تا ۴۵X

    قابلیت نصب لنز و دوربین

    قابلیت نصب مانیتور

    نور LED دور لنز

   قابل نصب بر روی پد تعمیرات

بررسی میکروسکوپ یا لوپ تعمیرات موبایل مدل YAXUN YX-AK۳۶

هر لوپ تعمیرات موبایلی قابلیت‌های خاصی دارد. اما می‌توان گفت که لوپ یاکسون AK۳۶ تمام این قابلیت‌ها را یکجا در خود جای داده است.این ابزار تعمیرات موبایل با وجود دوربین پرقدرت ۴۱ مگاپیکسلی به همراه مانیتور ۱۰.۱ اینچی و البته خروجی HDMI به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت کاملا دقیق تمامی قطعات زیر لوپ را مشاهده کنید. البته قیمت این میکروسکوپ در بازار ممکن است متفاوت باشد و دلیل آن وجود یا عدم وجود دوربین بر روی این دستگاه است. با توجه به اینکه لوپ یاکسون AK۳۶ هم به صورت آنالوگ و هم به صورت دیجیتال قابل استفاده است شما می‌توانید برای کم کردن هزینه فقط به صورت آنلاگ از این میکروسکوچ استفاده کرده و دوربین آن را بعدا خریداری کنید. با توجه به فاصله کار ۱۴ سانتی‌متری این میکروسکوپ، تعمیرکاران می‌توانند به راحتی زیر لوپ از هیتر و هویه استفاده کنند.

مشخصات و بررسی لنز یاکسون AK۳۶

قدرت بزرگ‌نمایی لوپ یاکسون AK۳۶ از ۸X تا ۵۰X است و این قدرت لنز برای تعمیرکاران حرفه‌ای اهمیت بسیاری دارد. البته مهم‌ترین ویژگی لوپ AK۳۶ که آن را از میکروسکوپ‌های دیگر جدا می‌کند، قابلیت تنظیم پهنای دید به کمک اهرم چرخشی است. این قابلیت در کمتر لوپ تعمیرات موبایلی دیده می‌شود. بزرگ‌نمایی بالای لنز و متغیر بودن پهنای دید و همچنین دوربین ۴۱ مگاپیکسلی همه آن چیزی که زیر لوپ اتفاق می‌افتد را با کیفیت بالا برای شما به نمایش می‌گذارد. اشتراک گذاشتن ویدیو در صفحات مجازی و یا ضبط آن برای استفاده آموزشی نیز به کمک یک مموری انجام می‌شود.

بررسی تخصصی لوپ یاکسون AK۳۶

    مجهز به دوربین قدرتمند ۴۱ مگاپیکسل

    دارای زوم ۸x تا ۵۰x

    مانیتور ۱۰.۱ اینچی

    خروجی دوربین به صورت HDMI

    قابلیت اتصال به صفحه نمایش‌های کوچک و بزرگ

    قابلیت تنظیم پهنای دید به کمک اهرم چرخشی

    دو عدد لامپ LED پرقدرت

    ضبط ویدیو به کمک مموری

    فاصله کار ۱۴ سانتی‌متری

    بدنه و چارچوب مستحکم

باتری ایفون چیست؟

بهترین لوپ برای تعمیرات موبایل کدام است؟

باتری در کلیه گوشی ها و اغلب وسایل الکتریکی و … به عنوان منبع تغذیه هست که ولتاژ و جریان مورد نیاز آن دستگاه را برای روشن شدن و کار و مصرف انرژی در دستگاه ها را تامین می کند. باتری آیفون نیز در واقع همین وظیفه را بر عهده دارد. این قطعه با تعداد زیادی از ای سی ایفون در ارتباط است.

انواع باتری آیفون

همانطور که گفتیم، تعویض باتری آیفون یکی از پر تکرارترین انواع درخواست خدمات در زمینه ی تلفن های همراه آیفون است.

کاربران ایرانی گوشی های آیفون باید این نکته را بدانند که بهترین باتری اپل که در حال حاضر موجود است، ۴ نوع هستند.

۱_ نوع یک باتری های تحت عنوان اورجینال در بازار ایران موجود هستند و کیفیت قابل قبولی دارند.

۲_ باتری های تقلبی اپل

۳_ A+ یا WP

۴_ A++ یا DP

باتری  A+ قابلیت این را دارد که ۵ درصد بیشتر شارژ را حتی بیشتر از نوع اورجینال آن نگه دارد.

مدل بعدی یا A++  نیز درصد ظرفیت بالاتری برای نگه داشتن شارژ دارد و در نهایت، ۲۵ درصد بیشتر شارژ را نگه می دارد.

نگه داشتن بیشتر شارژ در گوشی کمک می کند تا کاربران کمتر از شارژ مجدد به وسیله ی پاور بانک استفاده نمایند و به این صورت، تلفن همراه در طول روز باتری بیشتری دارد و در نتیجه آسیب بسیار کمتری به گوشی وارد می شود.

این باتری ها هم کیفیت بالایی دارند و هم دارای گارانتی هستند.

اگر باتری آیفون شما دچار مشکل شده است، می توانید با خیال راحت به مجموعه ی پردازش تیم مراجعه کرده و بهترین باتری های اپل را از ما تهیه نمایید زیرا تمام باتری هایی که توسط تیم فنی پردازش تیم مورد استفاده قرار می گیرند، آزمایش شده هستند و مورد تایید مجموعه ی ما هستند.

در این مطلب نکات مهمی را درباره ی bartery health و باتری آیفون مورد بررسی قرار دادیم.

یادتان باشد که کاربری درست موجب افزایش طول عمر سلامت باتری شما خواهد شد اما به هر حال، باتری یک مولد شیمیایی است و از رسیدن تاریخ انقضای آن نمی توان ممانعت کرد.

پس، در هنگام تعویض باتری موبایل خود حتما به مجموعه ی تخصصی و معتبر مراجعه نمایید تا خیالتان بابت کیفیت باتری و خدماتی که دریافت نموده اید، راحت باشد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید