کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: من از قبل آرن را می‌شناختم چرا که گذشته مقابل فاینورد بارها بازی کرده بودم، ورزشگاه این تیم برای من زیباترین ورزشگاه هلند است. 

از پیوستن به فاینورد پشیمان نیستم

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، علیرضا جهانبخش که انتقال موفقی به لیگ برتر انگلیس نداشت، پس از مدتی دوباره به لیگ هلند بازگشت. او اعلام کرده که از جدایی برایتون و پیوستن به فاینورد پشیمان نیست و تصمیم در این خصوص را کار آسانی دانسته است. 

وینگر تیم ملی فوتبال کشورمان در این مورد و در گفت‌وگو با یک رسانه هلندی اظهار داشت: زمانی که آرنی اسلات سرمربی فاینورد با من تماس گرفت، لازم نبود یک لحظه‌ام در این مورد فکر کنم. البته من از قبل آرن را می‌شناختم چرا که گذشته مقابل فاینورد بارها بازی کرده بودم. ورزشگاه این تیم برای من زیباترین ورزشگاه هلند است. 

وی ادامه داد: این یک قدم خوب برای من بود و اینجا احساس خوبی دارم. در شهر واقعاً خوبی هستم اگرچه زیاد بیرون نمی‌روم و بیشتر در خانه هستم اما واقعاً می‌توانم از شهر لذت ببرم. روتردام واقعاً زیبا است. 

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در ۳۷ بازی این فصل توانسته ۸ گل و ۳ پاس گل در آمار خود ثبت کند. فاینورد نیز در حال حاضر در رده سوم جدول لیگ هلند قرار دارد. آن‌ها در لیگ کنفرانس اروپا نیز به نیمه نهایی رسیدند و باید با مارسی فرانسه برای رسیدن به فینال رقابت کنند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید