سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات گفت: تلاش خواهیم کرد فصل جدید مسابقات لیگ برتر از از اواخر مردادماه یا اوایل شهریور ماه آغاز کنیم.

اعلام زمان شروع فصل جدید لیگ برتر ایران

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، سازمان لیگ در تلاش است تقویم مسابقات لیگ برتر را به دوران پیش از کرونا برگردد. یعنی شروع مسابقات در مرداد ماه و به پایان بردن آن در اردیبهشت ماه.

این موضوع برای سازمان لیگ از اهمیت بالایی برخوردار است به این خاطر که کنفدراسیون فوتبال اسیا هم قصد دارد دوره بعدی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را مطابق با تقویم یوفا برگزار کند و در این صورت بازی های لیگ قهرمانان آسیا در یک فصل فوتبالی ایران برگزار می شود.

بر همین اساس پیش بینی می شود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران شاهد شروع بازی ها در مرداد ماه باشیم. سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات این خبر را تایید کرد. او در گفتگو با برنامه تهران ورزشی رادیو گفت: تلاش خواهیم کرد فصل جدید مسابقات لیگ برتر از از اواخر مرداد ماه یا اوایل شهریور ماه آغاز کنیم. در این صورت می توانیم پیش از شروع جام جهانی ۱۳ تا ۱۴ هفته از مسابقات لیگ برتر را دنبال کنیم. اگر این اتفاق را برنامه ریزی نکنیم لیگ برتر تحت تاثیر جام جهانی قرار می گیرد که این به ما آسیب می زند. ۵ ماه هم بعد از مسابقات جام جهانی هم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و ماه مبارک را پیش رو خواهیم داشت و این سبب فرسایشی شدن بازی های لیگ برتر می شود اما همه تلاش خود را بکار می گیریم که این اتفاق برای لیگ برتر رخ ندهد. با همت همه همکاران در سازمان لیگ تلاش کردیم در این فصل تاخیر دو ماهه در برگزاری بازی های لیگ برتر را به خاطر کرونا جبران کنیم و بر همین اساس بازی های لیگ برتر در فصل جاری ۸ خرداد به پایان می رسد و برنامه امان این است که از اواخر مرداد ماه فصل جدید بازی ها را شروع کنیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید