فرهاد قائمیان، بازیگر سینما و تلویزیون درباره دیدار هنرمندان با رییس‌جمهور گفت: هنرمندان حوزه تئاتر، موسیقی و سینما گرفتار مسائل معیشتی و امنیت شغلی هستند. در چنین دیدارهایی می‌توان بدون واسطه صدای جمعیتی از هنرمندان بود که در آن مجلس حضور ندارند. 

جامعه امروز نیازمند رونق هنر است تا امید در قلب مردم جاری شود

به گزارش سلام نو، فرهاد قائمیان که یکی از حاضران در مراسم ضیافت افطار آیت الله رئیسی بود در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا اظهار داشت: دیدارهای شخصیت‎‌های سیاسی با هنرمندان مسبوق به سابقه و معمولا مفید است. این سنت نیکو، باعث می‌شود ارتباط بین هنرمندان و شخصیت‌های سیاسی به ویژه رئیس جمهور که بالاترین مقام اجرایی کشور است، بی واسطه و شفاف رخ بدهد و تقویت شود. در خلال دیداری صمیمانه، نکاتی مطرح شود که از چشم مدیران میانی مغفول است.

همان طور که اقشار مختلف جامعه با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، هنرمندان حوزه تئاتر، موسیقی و سینما گرفتار مسائل معیشتی و امنیت شغلی هستند

بازیگر فیلم سینمایی مصلحت ادامه داد: حوزه فرهنگ و هنر، به ویژه سینما در سال‌های اخیر و به دنبال شیوع ویروس کرونا با مشکلات و گرفتاری‌های فراوانی مواجه بوده است. حیات سینمای ایران، بخش خصوصی و بدنه سینما در خطر است. همان طور که اقشار مختلف جامعه با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، هنرمندان حوزه تئاتر، موسیقی و سینما گرفتار مسائل معیشتی و امنیت شغلی هستند. در چنین دیدارهایی می‌توان بدون واسطه صدای جمعیتی از هنرمندان بود که در آن مجلس حضور ندارند. 

قائمیان در بخش دیگری از سخنانش گفت: معمولا سیاستمداران در زمان انتخابات به یاد هنرمندان می‌افتند، برگزاری جلسات و دیدارهایی از این دست، علاوه بر این که همدلی بین اهالی سینما و هنرمندان رشته‌های مختلف را تقویت می‌کند. به رئیس جمهور محترم تصویری واقعی از جامعه هنری، مطالبات و نیازهایش ارائه می‌دهد.

این بازیگر سینما خاطرنشان کرد: امیدوارم ضیافت افطاری پنجشنبه گذشته استمرار یابد، نمایندگان بیشتری از هنرمندان در این مراسم حضور یابند و دستاوردهای مثبت این دیدارها را در فضای سینما، تولید فیلم و اجرای نمایش و موسیقی ببینیم. جامعه امروز نیازمند رونق هنر است تا امید در قلب مردم جاری شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید