تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران با ترکیب علی پاکدامن، محمد رهبری، نیما زاهدی و امیرحسین شاکر در مسابقات جام جهانی اسپانیا شرکت می‌کند.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر به اسپانیا می‌رود

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، مسابقات جام جهانی اسپانیا اولین رویدادی است که تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در سال جاری در آن شرکت خواهد کرد.

این رقابت ها از ۱۶ اردیبهشت ماه به میزبانی مادرید آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. دو روز نخست رقابت ها به بخش انفرادی اختصاص دارد و روز پایانی هم مسابقات تیمی برگزار می‌شود.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران با ترکیب علی پاکدامن، محمد رهبری، نیما زاهدی و امیرحسین شاکر در این رویداد شرکت می کند.

این ترکیب در حالی برای اعزام به مادرید انتخاب شده است که تیم ملی در دو رویداد اخیر با ترکیب علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران شرکت داشت اما در راستای جوانگرایی مورد تاکید کادر فنی، جابه جایی هایی در ترکیب تیم ایجاد شده است.

قرار است تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با همین ترکیب در مسابقات جام جهانی ایتالیا هم شرکت کند. این رقابت ها یک هفته پس از جام جهانی اسپانیا آغاز می شود.

امین قربانی هدایت تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر را بر عهده دارد. رضا پیکرآرا (مربی) و مهدی چراغی (بدنساز) وی را در کادر فنی همراهی می کنند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید