۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
کد خبر: 55349337

بخشنامه وزارت صمت در مورد عوارض صادراتی بر محصولات معدنی، کمی نگرانی ایجاد کرد و ذهن ها را برد به سمت اتفاقات سال ۱۴۰۰ که بسیاری از نمادها صف فروش هایی داشتند که متعادل نمی‌ شد و سهامداران را ترساند.

در چه شرایطی صعود بورس ادامه دارد؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، یک تحلیلگر بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه برای صعود یا به زمان نیاز دارد یا به اینکه اخبار مثبتی از جمله لغو بخشنامه عوارض صادراتی بر محصولات معدنی یا واگذاری سهام خودروسازها به بازار تزریق شود.

ولید هلالات با اشاره به بخشنامه وزارت صمت در مورد عوارض صادراتی بر محصولات معدنی، اظهار کرد: این اقدام وزارت صمت واکنش بازار را در پی داشت و درحالی که انتظار می‌رفت یک رالی صعودی جدید در بازار آغاز شود این اتفاق رخ نداد.

وی با بیان اینکه بازار در حال استراحت بود که دوباره برای حرکت تجدید قوا کند، گفت: بخشنامه مذکور کمی نگرانی ایجاد کرد و ذهن ها را برد به سمت اتفاقات سال ۱۴۰۰ که بسیاری از نمادها صف فروش هایی داشتند که متعادل نمی‌ شد و سهامداران را ترساند. به همین دلیل روز سه شنبه که بخشنامه صادر شد شاهد این موضوع بودیم که نمادهای کوچکی که ارتباطی هم با این موضوع ندارند صف فروش شدند. درواقع این اتفاق پاسخی بود به اقدام دولت.

این تحلیلگر بازار سرمایه با تاکید بر اینکه بازار برای اینکه حرکت صعودی خود را آغاز کند به زمان نیاز دارد، توضیح داد: مگر اینکه اخباری مثبتی مانند لغو عوارض صادراتی یا اخباری در زمینه واگذاری سهام شرکت‌های خودروسازی به بازار پمپاژ شود. در غیر این صورت بازار به زمان نیاز دارد. فصل مجامع هم سوپاپ اطمینانی است برای اینکه گفته شود  قیمت ها می‌تواند نقاطی که به دست آورده را حفظ کند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید