رئیس جمهور آمریکا برای دومین بار از زمان ورود به کاخ سفید، پس از اتمام سخنرانی با فردی خیالی دست داد.

گاف جدید بایدن؛ دست دادن با شخصی خیالی! / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا پنجشنبه شب بار دیگر پس از اتمام سخنرانی، با شخصی خیالی دست داد.

به نوشته روزنامه «نیویورک پست»، رئیس‌جمهور ۷۹ ساله آمریکا که از زمان ورود به کاخ سفید با گاف‌های متعددش خبرساز شده است، پس از ۴۰ دقیقه سخنرانی در ایالت کارولینای شمالی، ناگهان به سمت راست خود چرخید و دستش را به سمت شخصی خیالی دراز کرد.

برگزارکنندگان مراسم سخنرانی بلافاصله پس از مشاهده گاف جدید بایدن از جای خود بلند شده و با دست زدن و تشویق رئیس جمهورشان تلاش کردند توجه حضار را منحرف کنند.

آبان سال گذشته نیز مسن‌ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا در انتهای سخنرانی در نیوجرسی با فردی خیالی دست داده بود. او همچنین در این سخنرانی هنگام سرفه کردن دستش را جلوی دهانش گرفته بود، لحظاتی بعد از پله ها پایین رفته و با مقامات دست داده بود.

پیش از رسیدن بایدن به ریاست جمهوری گمانه‌زنی‌ها درباره زوال عقل او مکرراً از سوی جمهوری‌خواهان مطرح می‌شد. گاف‌های متعدد او پس از رسیدن به ریاست جمهوری نگرانی مقامات و مردم آمریکا از توانایی اداره امور توسط رئیس جمهور کشورشان را دوچندان کرده است.

بایدن از زمان رسیدن به ریاست جمهوری در مسائل داخلی و سیاست خارجی با ناکامی‌های بزرگی مواجه شده است. او از یک سو قادر به مهار تورم سنگین آمریکا نبوده و از یک سو ناتوانی در بازگشت به برجام، خروج مفتضحانه نیروهای آمریکایی از افغانستان و وخامت اوضاع در اوکراین موجب شده‌اند میزان رضایت آمریکایی‌ها از دولت او کاهش چشمگیری پیدا کند.

بر اساس جدیدترین نظرسنجی که در میان جوانان آمریکایی انجام شده، محبوبیت دولت بایدن با سقوط حدود بیست درصدی همراه شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید