راننده متخلف خودرو متولد سال ۱۳۸۱ و بسیار جوان است و تاکنون هیچ مدرکی دال بر دارا بودن گواهینامه رانندگی به پلیس راهور ارائه نکرده است.

مرگ دلخراش رفتگر اصفهانی در تصادف / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صبح جمعه،  کارگر زحمت کش شرکت خدماتی سبز صفه تمیز، از شرکت‌های متولی نظافت شهر، بر اثر تصادف با یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید در خروجی خیابان هشت بهشت محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی، جان خود را از دست داد.
مجتبی حق‌شناس، رییس اداره خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این حادثه صبح جمعه و در خلوتی معابر شهر اتفاق افتاد، گفت: کارگر متوفی، لباس مخصوص پاکبانی به تن داشته و پس از پایان کار خود، از بزرگراه درحال خروج بوده که متأسفانه در رمپ خروجی خیایان هشت بهشت دچار سانحه می‌شود.
وی با بیان اینکه سعید رضایی کارگر ۴۷ ساله در این حادثه جان خود را از دست داد، افزود: راننده متخلف خودرو متولد سال ۱۳۸۱ و بسیار جوان است و تاکنون هیچ مدرکی دال بر دارا بودن گواهینامه رانندگی به پلیس راهور ارائه نکرده است.
حق‌شناس اضافه کرد: طبق کروکی ترسیم شده از سوی پلیس راهور، راننده پژو پارس به طور صد درصد مقصر است و به دلیل عدم توجه به جلو، تأخیر در رویت و عدم احساس مسئولیت فردی و اجتماعی منجر به بروز این حادثه تاسف‌بار شده، به طوری‌که پس از برخورد با کارگر زحمت‌کش شهرداری، وی را به میزان ۹ متر به جلو پرتاب کرده است.
رییس اداره خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری اصفهان، ضمن تسلیت به خانواده این کارگر درگذشته، خاطرنشان کرد: با توجه به تکرار حوادث دلخراشی از این دست، لازم است رانندگان مختلف با رعایت ضوابط عبور و مرور و توجه به سرعت مطمئنه، مراقب جان کارگرانی باشند که در ساعات مختلف روز، به نظافت و پیرایش شهر مشغول هستند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید