دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تأکید کرد که اگر امنیت ایران هدف قرار گیرد، تهران ضربه محکمی به صهیونیست‌ها وارد خواهد کرد.

سرلشکر صفوی: ضربه محکمی به صهیونیست‌ها می‌زنیم

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ضمن تمجید از ایستادگی هشت ساله ملت یمن در برابر ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی، تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران از خود در برابر رژیم صهیونیستی دفاع خواهد کرد.

سردار صفوی به شبکه خبری المسیره گفت: «صهیونیستها را تعقیب می‌کنیم. همان گونه که مقر آنان را در اربیل هدف قرار دادیم، در هر نقطه‌ای که امنیت ما را هدف قرار دهند، به آنان ضربه محکمی وارد خواهیم کرد».

سردار فدوی: از بازدارندگی وارد مرحله پاسخ عملی شده‌ایم

در همین ارتباط، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با بیان اینکه محور مقاومت امروز در یمن، فلسطین، لبنان و سوریه در اوج قدرت خود قرار دارد، تصریح کرد: «دشمنان ما اعتراف کرده‌اند که ایران مرحله بازدارندگی را پشت سر گذاشته است و اکنون نیز درباره پاسخ عملی، ابتکار عمل را در دست دارد و هر گونه پاسخ را به صورت علنی بر عهد می‌گیرد».

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین خاطر نشان کرد که اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه، یک هدف نزدیک است و آمریکاییها خروج را آغاز کرده‌اند.

این در حالی است که سرلشکر صفوی اسفند ماه گذشته دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، در همایش «مردان امنیت و اقتدار» ویژه روز پاسدار که در حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی برگزار شد، با اشاره به خصوصیات سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم چهره بین المللی مقاومت اسلامی است، همه دنیا حاج قاسم را می شناسند، در هندوستان در عزای ایشان هزار مجلس گرفته شد.

وی افزود: شهید شدن و شهید بودن ایشان بیشتر از زنده بودنش برای آمریکایی ها خطرناک شد و میلیون‌ها مسلمان علیه آمریکایی‌ها و جنایت های ترامپ و ارتش تروریستی آمریکا متحد شده اند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: حضرت آقا فرمودند آمریکایی ها از غرب آسیا باید خارج شوند، فرار مفتضحانه آمریکایی‌ها از افغانستان را دیدید و این فرار در عراق هم تکرار خواهد شد. این فرار در شرق سوریه هم تکرار خواهد شد و فرار از خلیج فارس هم شروع خواهد شد. 

سرلشکر صفوی در پایان تأکید کرد: آمریکایی‌ها نمی توانند اینجا بمانند ملت‌های منطقه اجازه حضور آمریکایی‌ها را نمی‌دهند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید