رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: همه اغذیه فروشی‌ها موظف به رعایت ضوابط ابلاغی هستند؛ از این رو فعالیت واحدهای اغذیه‌فروشی در حد فاصل بین سحر تا افطار ممنوع است.

 فعالیت اغذیه‌فروشی‌ها بین سحر تا افطار ممنوع است

به گزارش سلام نو به نقل از جوان آنلاین، سردار حسین رحیمی با تأکید بر اینکه رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بر همه افراد لازم است و حتی افرادی که دارای عذر شرعی هستند، باید از تظاهر به روزه‌خواری در ملاءعام خودداری کنند، اظهار کرد: همه اغذیه‌فروشی‌ها موظف به رعایت ضوابط ابلاغی هستند، از این رو فعالیت واحدهای اغذیه‌فروشی در حد فاصل بین سحر تا افطار ممنوع است.

رئیس پلیس تهران افزود: در پایانه‌های مسافربری که محل تردد مسافران است، صرفاً ارائه غذای سرد آن هم باید با رعایت ضوابط ابلاغی و شئونات ماه رمضان ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه همه رده‌های انتظامی و ترافیکی در راستای رعایت شأن و حرمت ماه رمضان وظایف ابلاغی خود را انجام خواهند داد، گفت: همه باید خود را موظف به رعایت حرمت ماه رمضان بدانند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بی‌حجابی پدیده‌ای نابه‌هنجار است که دشمنان به طور جد به دنبال ترویج آن هستند، عنوان کرد: در همه واحدهای صنفی که محل مراجعه مردم هستند، باید شئونات شرعی و اخلاقی رعایت شود.

رحیمی متذکر شد: پلیس امروز خدمتگزاری مردم را برای خود بزرگترین توفیق می‌داند و تکریم شهروندان در رأس مأموریت‌های پلیس است؛ چرا که قاطبه شهروندان ما متدین، مقید و وظیفه‌شناس هستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه همه اصناف و کسبه برای ما محترم هستند، گفت: لازم است که اغذیه‌فروشی‌ها و... در ایام ماه مبارک رمضان براساس ضوابط ابلاغی، شأن و حرمت این ماه را رعایت کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی گشت‌های بزرگراه‌های پایتخت توسط یگان امداد فاتب، تصریح کرد: برای ارتقاء سطح امنیت بزرگراه‌های پایتخت، گشت‌های یگان امداد در طول شبانه‌روز به صورت محسوس و نامحسوس در سطح بزرگراه‌های پایتخت به صورت هدفمند گشت‌زنی خواهند کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید