فرزاد مجیدی همچنان از مغضوبان فرهاد مجیدی به حساب می‌آید و باید دید وی اجازه حضور دوباره برادرش را به جمع آبی‌ها می‌دهد یا این مربی دیگر جایی در کادر فنی استقلال نخواهد داشت.

غیبت ادامه‌دار فرزاد مجیدی در تمرینات استقلال / سرمربی آبی‌ها اجازه حضور برادرش را نمی‌دهد

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، فرزاد مجیدی مربی تیم فوتبال استقلال مدتی است که از جمع آبی‌پوشان پایتخت دور مانده و این تصمیم هم بنا به نظر برادرش، فرهاد مجیدی صورت گرفته است.

فرزاد مجیدی پس از داربی ۹۸ پایتخت دیگر نتوانست مجوز حضور در تمرینات استقلال را پیدا کند و در بازی مقابل پیکان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر تا به امروز نتوانسته در کادر فنی استقلال حضور داشته باشد.

مربی استقلال پیش از این سابقه غیبت و ممنوعیت حضور در جمع آبی‌ها را داشته و سرمربی استقلال نیز در صحبت‌های خود نسبت به این غیبت، مسائل انضباطی را مهم‌ترین دلیل غیبت فرزاد مجیدی قلمداد کرده است. او در یکی از صحبت های خود نسبت به فرزاد مجیدی تاکید داشت:‌ "من در چارچوب زمین فوتبال با کسی تعارف ندارم حتی اگر برادرم باشد. مسائل انضباطی برای من اولین چیز است. در چارچوب زمین فوتبال برای من برادر هیچ فرقی با کس دیگری ندارد."

با این حال فرزاد مجیدی همچنان از مغضوبان فرهاد مجیدی به حساب می‌آید و تا اینجای کار استقلال پس از حذف در رقابت‌های جام حذفی دوران تعطیلات خود را سپری می‌کند و باید دید فرهاد مجیدی اجازه حضور دوباره برادرش را به جمع آبی‌ها می‌دهد یا این مربی دیگر جایی در کادر فنی استقلال نخواهد داشت.

اگر این مطلب برایتان جالب است احتمالا از مطالب زیر هم خوشتان می‌آید:

تصمیم گل‌محمدی برای جذب یک مربی کروات / کریم باقری رفتنی شد؟

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید