فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای که از طریق فروش متقلبانه خودرو بیش از ۲۴ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

خریدار قلابی خودرو در هرمزگان به دام افتاد

به گزارش سلام نو، سردار غلامرضا جعفری در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی در پوشش خرید خودرو پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبردای پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با تشکیل تیمی مجرب تحقیقات اولیه را در خصوص موضوع آغاز که در بررسی های دقیق صورت گرفته مشخص شد متهم با ترفند و روش های متقلبانه و سوء استفاده از بنگاه معاملاتی خودرو با وعده تحویل خودرو ایرانی و خارجی در کمتر از یک ماه، ۲۴ میلیارد ریال از مال باختگان کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: با تلاش های همه جانبه صورت گرفته مخفیگاه متهم در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، با هدف پیشگیری از وقوع جرایم مشابه در استان به عموم شهروندان و مردم فهیم استان توصیه کرد در انجام معاملات و خرید خودرو، منزل و دیگر معاملات هرگز به افراد ناشناس و غیر مطمئن اعتماد نکرده و تا از قبل از حصول اطمینان از صحت معامله از پرداخت وجه جدا خودداری و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید