سرمربی لورکوزن از مهاجم ایرانی تیمش تمجید کرد و گفت: آزمون مسیرها را می‌شناسد، هم تیمی‌هایش را حس می‌کند و کیفیت فنی دارد.

تمجید سرمربی بایر لورکوزن از مهاجم ایرانی خود

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از نشریه «بیلد» آلمان نوشت: «جراردو سیوانه» سرمربی تیم فوتبال بایر لورکوزن در واکنش به بازگشت سردار آزمون به تمرینات گروهی تیمش گفت: بیماری آزمون واقعاً ناخوشایند بود چون او هنوز عقب است.

وی ادامه داد: آزمون هنوز به زمان نیاز دارد تا صد درصد آماده بشود. او به یک آمادگی کامل در طول چهار، پنج هفته و بازی‌های دوستانه نیاز دارد تا به سطح آمادگی برسد.

سرمربی لورکوزن از مهاجم ایرانی تیمش تمجید کرد و گفت: او می‌تواند با یک حرکت به ما کمک کند. آزمون مسیرها را می‌شناسد، هم تیمی‌هایش را حس می‌کند و کیفیت فنی دارد اما در بازی با ولفسبورگ دیدید که بعد از یک ساعت انرژی او تمام شد و انتظاری که می‌رفت را نداشت. به همین دلیل سعی می‌کنیم او را با ریتم بازی بسازیم؛ گاهی با ۳۰ دقیقه بازی و گاهی ۶۰ دقیقه.

سیوانه با بیان اینکه آزمون در بازی یکشنبه هفته بعد لورکوزن مقابل لایپزیش روی نیمکت حضور خواهد داشت، گفت: امیدواریم در ۳۰ دقیقه آخر بازی که فضا بزرگ‌تر می‌شود او بتواند با کیفیت هجومی خود به ما کمک کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید