سرمایه لازم برای خرید خانه‌ای نوساز با متراژ ۷۰ متر و ۱ اتاق خواب در یوسف‌آباد، مبلغی معادل ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

بررسی قیمت آپارتمان‌های ۷۰ متری در سطح تهران + جدول

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادآنلاین، از آنجایی که قیمت خانه در چند سال اخیر نوسان زیادی داشته است و قیمت‌ها به صورت نجومی درحال افزایش است، عده‌ای از مردم به دنبال خانه های نقلی و ارزان قیمت می‌گردند. ما در این گزارش خانه‌های ۷۰ متری سطح تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

به صورت مثال ارزش واحد آپارتمانی با متراژ ۷۰ متر در سعادت‌آباد که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خواب نیز داشته باشد، ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

خانه ای در گیشا (کوی نصر) با همین‌ متراژ که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

آپارتمانی نوساز با متراژ ۷۰ متر در ستارخان که ۲ خواب داشته باشد، قیمتی معادل ۴ میلیارد تومن دارد.

همچنین واحدی نوساز در سهروردی با متراژ ۷۰ متر که ۲ خواب نیز داشته باشد، در روزهای اخیر ۴ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان معامله شده است.

سرمایه لازم برای خرید خانه‌ای نوساز با متراژ ۷۰ متر و ۱ اتاق خواب در یوسف‌آباد، مبلغی معادل ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

همچنین اگر قصد خرید واحد آپارتمانی ۱۶ ساله در ونک با متراژ ۷۰ متر و ۲ اتاق خواب داشته باشید، به سرمایه ای بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید و قیمت واحدی ۷۰ متری در پونک که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

WhatsApp Image 2022-04-14 at 9.40.39 AM

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید