خانواده مرحوم گلدسته به حاج صادق می‌گویند که از او خبری ندارند و به دنبال او می‌گردند. در نهایت مشخص می‌شود که محمدزمان گلدسته، دو روز پیش در جاده بین رودهن و بومهن تصادف کرده و ماشینش سوخته است.

مرگ تلخ شاعرِ صادق آهنگران در تصادف رانندگی / شاعر جوان زنده زنده سوخت

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمدزمان گلدسته، شاعر آیینی و سراینده قطعات حاج‌صادق آهنگران بر اثر سانحه تصادف درگذشت.

ابراهیم سنایی، شاعر، با تایید این خبر گفت: «محمدزمان گلدسته، روز سه‌شنبه ۲۳ فروردین، با حاج صادق آهنگران قرار داشت اما به دیدار او نرفت. حاج صادق هرچقدر با تلفن همراه او تماس می‌گیرد، پاسخی دریافت نمی‌کند و برای همین با خانواده او تماس می‌گیرد. خانواده مرحوم گلدسته هم به حاج صادق می‌گویند که از او خبری ندارند و به دنبال او می‌گردند. در نهایت مشخص می‌شود که محمدزمان گلدسته، دو روز پیش در جاده بین رودهن و بومهن تصادف کرده و ماشینش سوخته است.»

او افزود: «روز چهارشنبه، ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ جسد او شناسایی شد. اما هنوز مشخص نیست که بر اثر تصادف از دنیا رفته است یا چون راه فراری از ماشین نداشته، سوخته است.»

به گفته سنایی، هنوز تصمیمی درخصوص مراسم تشییع پیکر محمدزمان گلدسته گرفته نشده است.

محدزمان گلدسته در آخرین روز شهریورماه ١٣٥٤ در شهرستان گرگان متولد شد. او از شاعرانی است که در وصف امام حسین (ع) شعرهایی را سروده است. تحصیلات خود را تا دیپلم ادامه داد و سپس به شغل آزاد پرداخت. او از سیزده‌سالگی به صورت جدی سرودن شعر را آغاز کرد و از سال ١٣٦٦ وارد انجمن شعر گرگان شد. گلدسته از سال ١٣٧٥ به عنوان شاعر اهل بیت به سرودن شعر پرداخت. او از شاگردان محمدرضا آقاسی بود و در جشنواره‌‏های مختلف به عنوان نفر برگزیده انتخاب شده است؛ از جمله جایزه ادبی محتشم کاشانی و جشنواره سراسری شعر عاشورایی دانشجویان.

از آثار محمدزمان گلدسته می‌توان به دو مجموعه شعر با عنوان‌های «گل صد برگ»، «روح و ریحان» و مجموعه سی‌دی تصویری «چاووش» اشاره کرد. او از سال ١٣٩١ با تلفیق شعر و موسیقی، سبکی را در اجراهای سنتی تجربه کرد و بدین‌سان اولین آلبوم موسیقی عاشورایی‌اش با نام «شاه و گدا» خلق شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طوبا IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 0
    روحش شاد وبا مولایش اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور باد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید