۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
کد خبر: 55348906

آتش‌سوزی در کارخانه تولید کفش در جاده قدیم قم - کاشان منجر به از بین رفتن مواد اولیه، چسب و قسمت‌هایی از دستگاه‌های این کارخانه شد.

کارخانه تولید کفش در قم طعمه حریق شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز قم، حمید کریمی سخنگوی سازمان آتش نشانی قم با اشاره به آتش سوزی در کارخانه تولید کفش در جاده قدیم قم - کاشان گفت: ۲۳ و ۱۱ دقیقه چهارشنبه شب، وقوع آتش سوزی گسترده در کارخانه ای واقع در جاده قدیم قم - کاشان به مرکز فرماندهی آتش نشانی گزارش شد.

وی با بیان اینکه کارخانه کفش آرمان در بلوار خلیج فارس در این حادثه دچار حریق شده بود، افزود: بلافاصله ۷ دستگاه ماشین آلات سنگین آتش نشانی و آبرسان شهرداری به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: علیرغم بعد مسافت، نخستین خودروی آتش نشانی کمتر از ۷ دقیقه به محل رسید و بعداز درخواست خودروهای بیشتر، ماشین آلات سنگین آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه این حادثه مجروح و مصدوم نداشته است، افزود: مواد اولیه، چسب و قسمت‌هایی از دستگاه‌های این کارخانه کامل طعمه حریق شده است.

کریمی با اشاره به تخریب و ریزش سقف یکی از سوله‌های این کارخانه گفت: خوشبختانه با تلاش عوامل آتش نشانی این حریق اطفا شده است و همکاران لکه برداری محل حادثه را انجام داده اند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید