۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر: 55348814

پایگاه خبری اس اند پی گلوبال امروز نوشت، شرکت ملی نفت ایران قیمت رسمی تمامی گریدهای نفت خام خود برای فروش در آسیا را ۴.۳۰ تا ۴.۵۰ دلار در هر بشکه افزایش داده است.

ایران قیمت نفت را ۴.۵ دلار گران کرد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، پایگاه خبری پلاتس امروز نوشت، شرکت ملی نفت ایران قیمت رسمی تمامی گریدهای نفت خام خود برای فروش در آسیا را  از ماه آوریل، ۴.۳۰ تا ۴.۵۰ دلار در هر بشکه افزایش داده است.

این شرکت، قیمت رسمی نفت سبک ایران را ۴.۵۰ دلار در هر بشکه افزایش داده و به ۹.۲۰ دلار بالاتر از متوسط قیمت نفت عمان/دبی رسیده است.

در عین حال، قیمت نفت سنگین ایران و نفت «فروزان» ۴.۳۰ دلار در هر بشکه افزایش یافته و به ترتیب به ۷.۹۵ دلار و ۸.۰۵ دلار در هر بشکه بالاتر از متوسط قیمت نفت عمان/دبی رسیده است.

قیمت نفت «سروش» نیز با افزایش ۴.۴۰ دلاری ۴.۳۰ دلار بیشتر از نفت پایه عمان/دبی شده است.

آمارهای «اس اند پی گلوبال» نشان می‌دهد، افزایش قیمت‌های ماه می، بالاترین میزانی است که تاکنون ثبت شده است.

شرکت ملی نفت ایران، قیمت نفت خام خود برای فروش در حوزه دریای مدیترانه و شمال غرب اروپا را ۱.۳۵ تا ۲.۹۵ دلار در هر بشکه افزایش داده است.

قیمت رسمی نفت سبک ایران برای فروش در ماه می در حوزه دریای مدیترانه و شمال غرب اروپا ۲.۹۵ دلار در هر بشکه افزایش یافته است و به ترتیب به ۳.۱۵ دلار و ۲.۹۰ دلار در هر بشکه بالاتر از قیمت پایه نفت برنت رسیده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید