قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۴ هزار و ۹۳۸ تومان و ۲۵ هزار و  ۱۸۸ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۱۰۸ تومان کاهش یافت.

قیمت دلار آزاد و دولتی ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ / افزایش قیمت دلار متوقف شد؟

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری ‌آنلاین، امروز چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۱۸۸ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۱۰۸ تومان کاهش قیمت داشت. امروز دلار در بازار آزاد نیز در حدود قیمت ۲۸ هزار تومان معامله شد که نسبت به دیروز کاهشی بود. همچنین برخی از اخبار از بازگشت قیمت دلار به کانال ۲۷ هزار تومان حکایت دارد.

برخی کانال های تلگرامی و سایت‌ها قیمت فروش دلار را در ساعت تنظیم این خبر ۲۷ هزار و ۹۵۰ تا ۲۸ هزار تومان اعلام کرده‌اند.

به جز خبرهای مرتبط با مذاکرات وین،‌ میزان عرضه و قیمت گذاری ارز در سامانه نیما نیز از دلایل افزایش قیمت دلار بعد از تعطیلات نوروز عنوان می شد. همچنین انتشار خبری درباره قیمت گذاری ارز صادرکنندگان خشکبار برای واردات موبایل در تالار دوم سامانه نیما نیز،‌ پیش بینی قیمت ارز در بازار آزاد را بالاتر می برد اما در پی اخبار منتشر شده در این باره، دیروز تالار دوم سامانه نیما بسته شد.

قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۴ هزار و ۹۳۸ تومان و ۲۵ هزار و  ۱۸۸ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۱۰۸ تومان کاهش یافت.

 همچنین قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۶۸ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۳۵۰ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد. قیمت فروش یورو نیز نسبت به روز گذشته ۱۷ تومان افزایش یافت.

امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۴ هزار و ۹۳۹ تومان و ۲۵ هزار و ۱۹۰ تومان اعلام شد. همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و ۳۹ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۳۲۱ تومان اعلام شد.که در نرخ‌های اعلامی از سوی این صرافی قیمت دلار کاهش و قیمت یورو افزایش یافت.

نرخ دلار در بازار متشکل ارز نیز ۲۵ هزار و ۴۵ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و ۲۴۴ تومان اعلام شد.


 
کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید