این فقط یک برگه است و ما کار خلاف قانون انجام نداده‌ایم. بنده مثل بقیه همکاران فرهنگی فعلاً درخواست داده‌ام که بعدها می‌خواهم در ایام بازنشستگی از آن استفاده کنم.

نامه مدیرکل دولتی به خودش / موافقت اولیه انجام شد، امضاء! + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، در شبکه‌های اجتماعی متن نامه‌ای منتشر شده که نشان می‌دهد کوروش مودت، مدیر کل فعلی آموزش و پرورش خوزستان برای تأسیس مدرسه غیرانتفاعی به خودش نامه زده و موافقت اولیه را هم انجام داده است.

مودت در این رابطه گفته است: درخواست مجوز راه‌اندازی مدرسه غیرانتفاعی کاملاً طبیعی بوده و همه فرهنگیان ممکن است متقاضی راه‌اندازی مدرسه یا آموزشگاهی باشند.

وی افزود: این فقط یک برگه است و ما کار خلاف قانون انجام نداده‌ایم. بنده مثل بقیه همکاران فرهنگی فعلاً درخواست داده‌ام که بعدها می‌خواهم در ایام بازنشستگی از آن استفاده کنم.

نامه عجیب مدیر کل آموزش‌وپرورش خوزستان به خودش!

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: چنانچه مجوز راه‌اندازی مدرسه تصویب شد و موفق به جذب دانش‌آموز شدیم، هر دو سال این مجوز باید تمدید و از حراست استعلام شود.

مودت با بیان اینکه درخواست‌ها پس از ارسال به شورای نظارت استان بررسی و مصوب می‌شود، عنوان کرد: هر وقت این نامه در شورای نظارت مصوب شود، به متقاضی اعلام می‌کنیم که کارهای مربوط به استعلام، سوءپیشینه، استعلام حراست، تکمیل مدارک و ... را انجام دهد و بعد از آن برگه‌ای به آن داده می‌شود که مثلاً در فلان منطقه با مجوز راه‌اندازی مدرسه شما موافقت شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید