ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران معتقد است تیمش شایسته پیروزی مقابل استقلال بوده وداور نقشی در صعود نساجی نداشته است.

انتقاد ساکت الهامی از مصاحبه مجیدی بعد از بازی با نساجی
به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی ، ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران در مصاحبه اختصاصی به نکات تازه ای اشاره کرد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

*کلی از استقلال و مجیدی تمجید کرده بودید؟

-بله استقلال تیم بزرگی است و بدون شکست در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته است. من در مصاحبه های قبلی هم گفتم که 24 هفته صدرنشینی بدون باخت شانسی نمی شود.

*بازی چطور بود؟

-ما بازی خوب و پایاپایی را با استقلال انجام دادیم و مستحق پیروزی بودیم. شما ببینید مثل آنها به تیر دروازه زدیم و موقعیت گل داشتیم. حتی در 90 دقیقه هم می توانستیم به گل برسیم اما قسمت بود که در ضربات پنالتی بازی را ببریم.

*استقلالی ها و مجیدی خیلی به داوری انتقاد داشتند؟

_ای کاش آقا فرهاد اول فیلم آن گل را می دید و بعد مصاحبه می کرد. همه کارشناسان داوری دیدند که گل استقلال خطا بود و در سایر موارد هم داوری مشکل نداشت. ما هم روی یک صحنه معتقد به پنالتی بودیم. درست مثل استقلالی ها اما در مجموع نتیجه عادلانه بود و نساجی مستحق پیروزی.

*شما خودتان را از حالا قهرمان جام حذفی می دانید؟

_اصلا. اگر این طور فکر کنیم به همین مس کرمان می بازیم.ما تازه کارمان شروع شده و اصلا نباید مغرور شویم. البته من از بچه ها ممنونم همین طور از هواداران خوب نساجی. ما تیم شایسته ای بودیم که 300 دقیقه از استقلال گل نخوردیم. شما چند تا تیم را سراغ دارید که مثل ما از استقلال گل نخورده باشند؟اما این که فکر کنیم کار تمام است وقهرمان جام حذفی شده ایم خیلی غلط است.

*از نظر بضاعت انسانی شما قطعا در حد استقلال نبودید؟

-شما فقط قیمت 4 بازیکن استقلال را مقایسه کنید با بازیکنان ما. انصافا بچه های نساجی جانفشانی کردند وکار بزرگی انجام دادند که من ممنون همه آنها هستم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید