کاظم شافعی در حکمی از سوی قالیباف، رییس مجلس به عنوان مدیرکل بین‌الملل مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

انتصاب مدیرکل بین‌الملل مجلس شورای اسلامی

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی حکمی کاظم شافعی را به عنوان مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

متن حکم رئیس مجلس شورای اسلامی بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای کاظم شافعی

نظر به تعهد دینی و انقلابی، تخصصی و تجارب شما در حوزه روابط بین الملل و سیاست خارجی و به پیشنهاد رئیس محترم حوزه ریاست، جنابعالی را به عنوان مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی منصوب می کنم.

انتظار می رود مطالعه، برنامه ریزی و اهتمام به امور بین الملل براساس خط مشی های صادره و در چارچوب سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در این حوزه، شامل تولید محتوا، هماهنگی و تمهیدات لازم مرتبط با گروه های دوستی، مجامع پارلمانی و ماموریت های خارجی نمایندگان محترم و امثال آن، با رویکرد تحولی و تاکید بر کارآمدسازی، شفاف سازی، هوشمندسازی و مردمی سازی، وجهه همت شما باشد.

امید است با استعانت از خداوند متعال، عنایت حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.

لازم به ذکر است که کاظم شافعی پیش از این سفیر ایران در اسلوونی و ریاست اداره مرزی در معاونت حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه را برعهده داشته است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید