لمکین که در سال ۱۹۴۷ در تگزاس متولد شد در سال ۲۰۰۲ مدام بین هوستون و لس‌آنجلس در رفت و آمد بود تا حرفه بازیگری خود را تقویت کند.

درگذشت بازیگر «جایی برای پیرمردها نیست» در ۷۴ سالگی

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل از هالیوودریپورتر نوشت: کیتی لمکین که به بازی در فیلم‌های جایی برای پیرمردها نیست (۲۰۰۷، برادران کوئن) و کشتار با اره برقی در تگزاس (۲۰۰۳،مارکوس نیسپل) شناخته می‌شود، پس یک دوره کوتاه بیماری درگذشت.

لمکین در سال ۱۹۴۷ در تگزاس متولد شد. وی تحصیلات خود را در دانشگاه زنان تگزاس آغاز و مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه میزوری مرکزی دریافت کرد. این هنرپیشه آمریکایی در سال ۲۰۰۲ مدام بین هوستون و لس‌آنجلس در رفت و آمد بود تا حرفه بازیگری خود را تقویت کند.  

لمکین در طول حرفه هنری خود در چند مجموعه تلویزیونی از جمله واسطه (Medium)، استخوان‌ها (Bones)، بوستون لیگال (Boston Legal)، نام من ارل است (My Name Is Earl) و فیلم‌هایی چون انتظار برای گافمن (Waiting for Guffman) و آب شیرین (Sweetwater) بازی کرد.

جایی برای پیرمردها نیست یک فیلم جنایی محصول سال ۲۰۰۷ به کارگردانی برادران کوئن است که براساس رمانی به همین نام از کورمک مک کارتی، نویسنده شهیر آمریکایی، ساخته شد.

این فیلم روایتگر داستان لوئلین ماس، شکارچی، است که به طور اتفاقی به اجسادی که از یک معامله نافرجام مواد مخدر به جا مانده‌اند، برمی‌خورد. وی به جای گزارش واقعه به پلیس، تصمیم می‌گیرد دو میلیون دلاری که در صحنه کشتار به جا مانده را برای خود بردارد.

فیلم جایی برای پیرمردها نیست در جوایز اسکار سال ۲۰۰۷ چهار جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرد. 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید