خبرنگار پولتیکو از قول منابع غربی نوشت: برخلاف اظهارات مطرح شده، امریکا و ایران در آستانه ی توافق برای آزادی زندانیان و آزادسازی پول های بلوکه شده تهران نیستند. شایعات واقعیت ندارند.

 توافق برای آزادسازی پول های ایران شایعه ست!
منابع غربی امروز در واکنش به خبری درباره  سفر یک مقام بلندپایه منطقه‌ای، برای نهایی کردن سازوکار آزادسازی ۷ میلیارد دلار از ارزهای مسدودی ایران گفتند که شایعه است.

به گزارش سلام نو به نقل از «انتخاب»؛ خبرنگار پولتیکو از قول منابع غربی نوشت: برخلاف اظهارات مطرح شده، امریکا و ایران در آستانه ی توافق برای آزادی زندانیان و آزادسازی پول های بلوکه شده تهران نیستند. شایعات واقعیت ندارند.

گفتنی است امروز خبرگزاری دولتاز سفر یک مقام بلندپایه منطقه‌ای به تهران برای نهایی کردن سازوکار آزادسازی ۷ میلیارد دلار از ارزهای مسدودی ایران خبر داد. 

از سوی دیگر روزنامه العربی الجدید نیز به نقل از "منبع آگاه ایرانی" که نام او نیز ذکر نشده، اعلام کرد که بدر بن حمد البوسعیدی، وزیر خارجه عمان فردا (سه شنبه) در راس هیاتی سیاسی و امنیتی راهی تهران خواهد شد.

این منبع می گوید که هدف از این سفر نهایی کردن توافق تبادل زندانیان میان تهران و واشنگتن و آزادی اموال بلوکه شده ایران است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید