نیروی انتظامی: فعالیت استخرهای شنا در روز و فعالیت سینماها در روز و همچنین شب های قدر ممنوع در استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است.

فروش بستنی قیفی در ماه رمضان ممنوع شد / بستنی  فقط کیلویی

 معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از ممنوعیت فعالیت سینما و استخرهای شنا در ماه مبارک رمضان امسال در سراسر این استان خبرداد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سرهنگ "علی وارستگی" با تشریح نحوه فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: فعالیت استخرهای شنا در روز و فعالیت سینماها در روز و همچنین شب های قدر ممنوع در استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است.

وی با بیان اینکه فعالیت بستنی بندان فقط بصورت کیلویی مجاز بوده و فروش بستنی بصورت جزئی و قیفی ممنوع است، خاطرنشان کرد: آش و حلیم فروش ها بهمراه کله پزی ها تا یک ساعت قبل از اذان مغرب نمی توانند در ماه مبارک رمضان فعالیتی داشته باشند.

معاون فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت رستوران ها به جهت رعایت حال مسافران و مردمی که قادر به روزه گرفتن نمی باشند بصورت دو شیفت ۱۵ روزه و با پوشش کامل بلامانع است.

وارستگی، از ممنوعیت فعالیت تمامی صنوف اغذیه فروش از جمله کافی شاپ ها، قهوه‌خانه‌ها، ساندویچی ها، پیتزافروشی ها، پاچینی ، کبابی ها، باغات تفریحی و سایر صنوف و از اذان صبح تا یک ساعت مانده به اذان مغرب در ماه جاری خبرداد.

وی گفت: بیرون بَرها با رعایت پوشش کامل و سرو نکردن غذا در محل صنفی و رستوران ها و اغذیه فروشی های واقع در پایانه های مسافری و فرودگاه با تایید اماکن انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند فعالیت داشته باشند.

این مسئول نیروی انتظامی تاکیدکرد که فعالیت اغذیه فروشی ها و بوفه های مستقر در مراکز درمانی می بایست به تایید اماکن اطلاعات فرماندهی انتظامی استان برسد.

وارستگی افزود: جهت کمک به معیشت مردم فعالیت صنوف بالا می توانند از اذان مغرب تا اذان صبح فعالیت کاری داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید